Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Whitelisting i hotmail - hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej allesammen

 

Vi sender nyhedsbrev ud til mange hotmail kunder, vi har selvfølgeligt oprettet et par test konties hos hotmail, for at være sikre på at vores mails vises korrekt, men vores problem er nu at disse mails bliver smidt direkte i "junk" mappen/folderen. Jeg regner med at dette er fordi der måske er nogle få stykker som har sat vores mails til at være junk eller ligefrem spam. Vi har dog kun sendt 2 emails ud altså til hele listen, så det er ikke sådan at vi har sendt en helt masse.

 

Ved i desuden om man ikke kan få vist billeder på hotmail konties, det mener jeg da man har kunnet før i tiden. Hotmail viser ingen billeder i emails. Måske kan den gøre det hvis modtageren siger god for email adressen.

Det største problem er altså at vi skal ud af den "junk" folder, så hvis der er nogen der har en god kontakt ved hotmail, så må i meget gerne hjælpe os, for de er mange tusinde hotmail kunder vi har.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tilføj en SPF record til jeres DNS, brug evt. Sender ID Framework SPF Record Wizard

 

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Tak Joachim

 

Det vil jeg prøve, håber måske det virker.

 

Eller er det mon muligt at kontakte hotmail omkring det? Det er nok 90% af dem på vores liste som er hotmail email adresser, så det er mange tusinde. Ville være godt at have en kontaktperson hos hotmail, man kunne kontakte hvis der var problemer på et andet tidspunkt også.

 

Det er bare svært at få sendt en email til den rigtige person, jeg har sendt et par stykker, men gennem standard spørgsmål adresser eller formularer og der sker absolut intet der.

 

 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det kan du ikke om dette emne, hvis i mangler SPF record så der ingen diskussion at tage fat i - se til og få det gjort ASAP!
Hotmail (Microsoft) har ingen nåde på dette område  og de har helt specifikke policys's for dette område som du bare SKAL følge og der ikke nogen vej udenom. for mere info:  http://help.msn.com/(ZmlsdGVyPURIX0ZSRUUmcHJvamVjdD1ob3RtYWlscGltdjEwJm1hcmtldD1lbi1XVyZjdT0mdG10PUhvdG1haWxQSU12MTAma2M9JmZvcm1hdD0=)/help.aspx?filter=&querytype=keyword&query=PIM_SenderID&fs=1



Stort set alle mail servere vil blokere jer, ligesom hvis i ikke har reverse-dns på. (en måde a spåre en domænes ægthed, ved at trace domænet baglængs i dns kataloget) - reverse dns får i opsat gennem jeres ISP-operatør. SPF kan i sætte op selv, hvis du har adgang til at styre dns i dit domæne.

mvh.
whatever

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Vi kører DNS gennem gratisdns så der kan vi styre det meste. Med hensyn til reverse dns så ved jeg ikke om det er noget de kan klare.

 

Tak for hjælpen for resten, de ting må lige prøves, jeg kan sagtens forstå problemstillingen og løsningen, skal dog lige have lidt bedre styr på den tekniske opsætning.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var så lidt - jeg håber du får det på plads.
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-03-2007 00:43:51
Forfatter: Kim Sand










Med hensyn til reverse dns så ved jeg ikke om det er noget de kan klare.








Det kan de ikke -  du skal kontakte din ISP operatør for dette hvis i selv hoster serveren, ellers skal du checke dette med din mail server hosting leverandør om de har sat dette op. Du kan når dette er sat op (SPF og reverse dns) checke om er er ok gennem dnsstuff/dnsreport



Du vil her finde alle relevante verktøj for at kontrollere hvis du og din ISP har sat det heele korrekt op.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)