Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste affiliate/partner aftale for mit website?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Indiemondo.com Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at starte et website op og tænkte at jeg ville supplere indtægten fra salg over websitet med reklamebannere. Det er dog ret svært at gennemskue hvor meget man kan tjene og hvordan det præcist fungere. Er der nogen, der kan give mig en kort "reklamebannere på dit website for dummies" guide?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Det er meget forskelligt hvad du tjener, men tag et kig på f.eks www.partner-ads.com .. tilmeld dig der, så kan du finde tons vis af annoncøre, der tilbyder forskellige ting.

Du kan også finde min shop derinde, "Caps4you" jeg tilbyder f.eks 20% i provission af hvad den henviste kunde du skaffer køber for .. Så køber han for 1000 kr, tjener du 200 kr.

Der er mange muligheder.

Håber det hjalp lidt.

/ Martin

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som sagt mange udbydere, men umiddelbart ville jeg ikke vælge at brugere bannere. Hvis du ikke målrettet leder folk hen til tilbuddene, så klikker de ikke. Skriv hellere artikler målrettet på de produkter du gerne vil sælge og indsæt tekstlinks i stedet. Det virker langt bedre.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det kan være du kan bruge min affiliate afilliateguide: http://affiliatenetvaerk.dk/.

Der er links til partnerprogrammer og nogle ordforklaringer. Siden bliver snart opdateret, men tror du kan få det grundlæggende på plads.

Håber du kan bruge det.

mvh

Henrik Christiansen

www.beruf.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)