Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt seo-hjælp?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

@ Theis - kom hønen eller ægget først? Enig, siden skal være overskuelig, men 'glem alt om SEO' er også ærgerligt :-) Synes man skal gøre det 50/50..

Så du siger altså at hønen og ægget kom samtidig - spændende tanke Smile

Men nu mente jeg også bare at han burde prioritere optimering af selve siden højere lige nu og her.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Var nu ikke det jeg mente, ked af du misforstod mig.

Tjo, men det er også nemmere at optimere når du har noget trafik, så du kan se om det rent faktisk gør en forskel. Der er selvfølgelig noget som man rent logisk kan ændre, men der er stadig nogle ting som vil kræve statistik før du kan validere om ændringen er positiv - og der skal altså noget SEO til :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nødt til at tilføje at jeg absolut ikke så Caspers kommentar som negativ. Det er netop et spørgsmål om at se tingene fra flere sider af, hvis man skal lave en ordentlig løsning. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Blot en hurtig note vedr. keyword tags.

Selv om de kun har ringe betydning ift. google, kan det alligevel være værd at kaste et blik på dem, da shoppen bruger dem i forbindelse med gererering af søgeresultater ved den interne søgning. Har du således et produkt som ofte staves forkert, kan du medtage den forkerte stavemåde i keywords, således at en indtastning af denne stavemåde i en søgning vil inkludere produktet i resultat-listen.

Mvh.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Var nu ikke det jeg mente, ked af du misforstod mig.

Tjo, men det er også nemmere at optimere når du har noget trafik, så du kan se om det rent faktisk gør en forskel. Der er selvfølgelig noget som man rent logisk kan ændre, men der er stadig nogle ting som vil kræve statistik før du kan validere om ændringen er positiv - og der skal altså noget SEO til :)

Jeg forstod pointen udmærket, så det skal du ikke være ked af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg er nødt til at tilføje at jeg absolut ikke så Caspers kommentar som negativ. Det er netop et spørgsmål om at se tingene fra flere sider af, hvis man skal lave en ordentlig løsning. 

Jeg forstod den heller ikke som negativ Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)