Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link bytning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg søger et par stykker som kunne være interesseret i at bytte link, jeg har hørt om mange hvor de har fået en del mere salg og aktivitet på deres web og dette ville jeg også gerne opnå med et samarbejde med jer.

PÅ FORHÅND TAK.

CoverFred.com

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er fordi du gerne vil op på google så skal du også have links andre steder fra.

Jeg kan anbefale at du putter et link til din hjemmeside så det er sådan her http://coverfred.com

Du kan også putte et link i din profil.

.

Hvis ikke du lige finder nogle som gider linkbytte så kan jeg anbefale at skrive gode, relevante kommentarer til blogs som omhandler dit emne og på den måde skabe noget opmærksomhed Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En god måde at få links på som jeg selv bruger er som Philip nævner at kommenterer på en masse forskellige blogs, helst noget der omhandler samme emne som din hjemmeside, og jeg har også skrevet en del artikler på forskellige artikeldatabaser.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

I stedet at bruge krudt på linkbytte, så find i stedet blogs eller fora, hvor du kan skrive relevante kommentarer og samtidig få smidt link ind til dit website og dine produkter.

Mange hjemmesideejere har ikke noget imod at offentliggøre kommentarer og links fra folk, der har en personlig interesse i, at der klikkes på linket.

Sørg blot for at tilføre debatten værdi og undlad at skrive fuldstændig irrelevante kommentar.

Brug krudtet på det i stedet for at jagte linkbytte-aftaler.

Mvh Troels.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)