Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gameserver hosting - CMS, webshop eller?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu vil jeg igen prøve at få hjælp fra Amino folkene.

Jeg står her med min egen Gameserver hosting virksomhed. Jeg har webhotel, domæner osv på plads, men nu mangler jeg bare en ordentligt hjemmeside. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op lige nu.

Skal jeg bruge et specifikt (CMS) til mit formål? - Har prøvet opencart, Joomla, Drupal, Uniquefree og andre, men ikke noget der siger WOW, det er lige mig.

Skal jeg bruge en eller anden form for webshop mulighed? Fx. Goldenplanet, men føler ikke rigtigt at det kan opfylde alle mine krav.

Skal jeg have lavet noget privat CMS, design af en art???

Håber virkelig der er nogle kloge hoveder indenfor denne kategori der vil give mig en ordenligt omgang hjælp for jeg er virkelig på bar bund lige nu.

Geeked

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Det kan i mine øjne godt blive et spørgsmål om hvilket system du har til at administrere oprettelse osv af de købte gameservers.

Med udgangspunkt i at du har et backend system til at holde styr på kunderne kan du benytte Wordpress som frondend til at lave en pæn hjemmeside der så når man trykker køb sender kunderne videre til backend systemet der så administrere resten.

Men lidt mere info om hvordan dit setup kunne være godt, send evt PM hvis du ikke vil lægge det ud så alle kan se det :)

 

Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er  Prøv at Kontakte www.netbazar.dk jeg har fået lavet min www.ali-babas.dk, den kan sagtens være mere pro... det kostede mig 225,- :D

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikail. Nu behøver du ikke grave flere gamle tråde frem, som du kan besvare og linke i. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)