Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at sende tilbud til mails fra Summasummarum.... HJÆLP??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Lige endnu et spørgsmål til jer...

Jeg forsøger at sende tilbud fra Summasummaram til min mail (cecilie@ballonbutikken.dk), men den vil ikke gå igennem. Er der nogen der kan hjælpe??

Jeg har fået hjælp herinde til ændring af porte. Så.... jeg ved ikke om jeg har trykket med på noget jeg ikke skulle have trykket på efterfølgende.... :O//

Jeg får flg. besked:

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Emne 'Tilbud, tilbudnr.:  4', Konto: 'Arbejde', Server: '587', Protokol: SMTP, Port: 587, Sikker (SSL): Ja, Socket-fejl: 10051, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er muligvis ikke korrekt for serveren til udgående post (SMTP). Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mails". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Den afviste e-mail-adresse var cilleschack@live.dk. Emne 'tilbud nr. 1', Konto: 'mail.ballonbutikken.dk', Server: 'mail.ballonbutikken.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '554 5.7.1 <cilleschack@live.dk>: Relay access denied', Port: 587, Sikker (SSL): Ja, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)