Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første udkast af opbygningen men ikke designet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer.

 

Jeg er så småt kommet igang med at finde ud af hvordan IndustriBasen skal bygges op. Men jeg ville høre om i havde nogen forslag som ville gøre siden bedre og mere bruger venlig. I må ikke kigge efter farver og design kun den måde siden er bygget op på. Farver og design kommer i 2. række det er vigtigere lige pt at opbygningen er så god som muligt.

 

f.eks mener i at Danmarks kortet skal være i den anden side eller skal det være mindre eller større? mangler der noget på siden som ville gøre siden bedre?

Hvad kan gøres bedre?

 

Industribasen ligger iøjeblikket på denne side:


 

mvh

Morten

 

 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Er der slet ikke nogen der vil komme med kritik eller andre ting til at forbedre sidens udseende?

 

mvh

Morten

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser faktisk udemærket ud. Dog tror jeg at billederne i bunden af siden vil virke forstyrrende for helheden når først de kommer på. Man bliver hurtigt i tvivl om hvor man skal kigge hen for at finde fokuspunktet. Og så skal dropdownmenuen nok ikke starte på "Gylleudstyr", men det kan godt være det bare er mig
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

 

og velkommen til kan se du er ny herinde eller ihvertfal det første indlæg.

 

Ja jeg er også lidt i tvivl om hvordan det kommer til at se ud når der kommer annoncer på forsiden.

Det er meningen det skal være annoncer brugeren betaler ekstra for at for vist.

 

Ang der hvor der står gylleudstyr er enlig bare sådan for at vise hvordan det kommer til at se ud hvis man rent faktisk skulle finde gylleudstyr.

 

Det er meningen at rubrikken er blank indtil man kommer derned og skal finde en underkatagori.

Så du har ret i at det ikke ser så godt ud med at gylleudstyr står først.

 

Er der ikke andre der har kritik?

 

jo mere jo bedre ;-)

 

Mvh

Morten

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Når den ikke er helt færdig, så skyder jeg måske ved siden af her. Men umiddelbart så kan jeg ikke se hvad siden egentlig handler om? Et område med en kort tekst som forklarer hvad det går ud på vil måske hjælpe.

Din grønne menu i midterste kolonne, er den nødvendig? Er det ikke samme mulighed man har i dropdown-feltet under danmarkskortet?

Vil det være en side hvor størstedelen af brugerne skal logge ind? Så ville jeg foretrække at login-formen er på forsiden, istedet for at det er et menupunkt i den øverste menu.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej steffen og tak for kritikken det er jo det der gør at siden bliver bedre på sigt

 

Selve designe og farverne er slet ikke som de bliver. Det er mere opbygningen der er vigtigt lige at få på plads lige pt.

 

Du har ret i at det er en side hvor det er nødvendigt at logge ind for at oprette annoncer så den burde nok være mere tydelig.

 

Der vil komme billeder på forsiden så man vil kunne se hvad siden går ud på.

 

hvis der er andre der har kommetar eller kritik så modtages de med kyshånd.

 

mvh

Morten

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)