Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forstås interne links?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det var også det jeg beskriv og spute om det va forståde rigigt  

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Interne links er faktisk en ret stærk faktor. Det er ikke så tydligt hvis dit website ikke er særlig stort, men jo flere sider d haru, jo tydligere effekt vil du opleve. På mine niche leksikon, bruger jeg ret lang tid på at linke mine indlæg på kryds og tværs, hvor det nu engang er relevant. Netop fordi jeg kan se det betyder enormt meget.

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

det må jeg i gang med  nu jeg aligevel er ved og lave alt texst om griner 

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Jeg tror at folk misforstår hvad interne links er.

interne links er når man linker til en url på samme domæne som linket er på.

altså skulle jeg fx lave et internt linkAmino, skulle jeg linke til en anden side på Amino, som fx kim tetzlaff

Om linket er relativ (/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) eller absolut (http://www.amino.dk/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) som det hedder når man snakker fagsprog, er sådan set lige meget, så længe man gør det samme på hele hjemmesiden.

Et internt link er IKKE hvis man har en anden hjemmeside på et andet domæner og så vælger at linke til den hjemmeside. Som beskrevet før linker jeg fx til min hjemmeside Kim Tetzlaff er det jo ikke et internt link til amino, da jeg jo linker til min hjemmeside.

Linker man derfor fra hjemmeside 1 til hjemmeside 1 er det et internt link, uanset om man vælger at skrive domænet eller ikke. linker hjemmeside 1 til hjemmeside 2 er der tale om et eksternt link, altså et backlink til hjemmeside 2 fra hjemmeside 1

Håber det er til at forstå :)

MVH Kim

God svar, nu er der vist ikke så meget at tage fejl af.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Larsen:

KTJ-Media.dk:

Jeg tror at folk misforstår hvad interne links er.

interne links er når man linker til en url på samme domæne som linket er på.

altså skulle jeg fx lave et internt link på Amino, skulle jeg linke til en anden side på Amino, som fx kim tetzlaff

Om linket er relativ (/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) eller absolut (http://www.amino.dk/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) som det hedder når man snakker fagsprog, er sådan set lige meget, så længe man gør det samme på hele hjemmesiden.

Et internt link er IKKE hvis man har en anden hjemmeside på et andet domæner og så vælger at linke til den hjemmeside. Som beskrevet før linker jeg fx til min hjemmeside Kim Tetzlaff er det jo ikke et internt link til amino, da jeg jo linker til min hjemmeside.

Linker man derfor fra hjemmeside 1 til hjemmeside 1 er det et internt link, uanset om man vælger at skrive domænet eller ikke. linker hjemmeside 1 til hjemmeside 2 er der tale om et eksternt link, altså et backlink til hjemmeside 2 fra hjemmeside 1

Håber det er til at forstå :)

MVH Kim

God svar, nu er der vist ikke så meget at tage fejl af.

Takker :) og nej der burde ikke være noget at misforstå nu :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)