Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo-lex få hul på seo verdenen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er sådan jeg ville arbejde noget mere seriøset med SEO nu, hvor skal jeg starte?

Kan SEO-lex anbefales hvis jeg ville vide alt om SEO - og arbejde proffesionelt med seo?

mvh arlo

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arlo:

Hej Aminoer

Det er sådan jeg ville arbejde noget mere seriøset med SEO nu, hvor skal jeg starte?

Kan SEO-lex anbefales hvis jeg ville vide alt om SEO - og arbejde proffesionelt med seo?

mvh arlo

SEO-lex er en god grundbog, men der er ingen værker der kan anbefales hvis du vil vide alt om SEO, sådanne værker findes ikke.

SEO er heller ikke en fast størrelse men ændrer sig konstant. Se bare på de seneste 18 måneder hvor SEO i mange henseender er blevet defineret på ny (social media, perceived value, time-on-page, CTR, Google +1 m.m.)

Et eksempel på at SEO hele tiden ændrer sig er at Google i højere grad er begyndt selv at lave overskrift og beskrivelse i søgeresultaterne, selvom du har Title og Metadescription udfyldt. Hvis du vil følge med kræver det først og fremmest en stor grundlæggende viden og dernæst en lyst til hele tiden at lære nyt. Det er ikke sådan du kan læse en bog og så sætte dig tilbage og arbejde med SEO, nej det kræver tid hver eneste uge til dygtiggørelse.

Jeg er tilmeldt en del nyhedsbreve hvor jeg dagligt får de vigtigste nyheder indenfor SEO, links til interessante diskussioner og meget andet. Derudover følger jeg med på et par forums og danske blogs (Rosenstand, Den synlige mand, Riisagers semoblog, henrik Bondtofte m.f.). Derudover kræver det en masse øvelse, vi arbejdede tidligere med nichesider hvilket gav nogle gode erfaringer. Det kræver i høj grad også praktisk erfaring hvilket tager tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-lex får ihvertfald en varm anbefaling herfra.

det er en god bog omend, ikke alt det du skal vide.

Derfor bruger jeg denne også.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dvs det kan anbefales at købe seo lex og derefter starte et niche site op, på den måske kan man vel skabe noget erfaring hen ad vejen med selve sitet?

Kan du sende mig nogle links med nogle nyhedsbreve, som er værd at anbefale (gerne danske).

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Hej

Dvs det kan anbefales at købe seo lex og derefter starte et niche site op, på den måske kan man vel skabe noget erfaring hen ad vejen med selve sitet?

Kan du sende mig nogle links med nogle nyhedsbreve, som er værd at anbefale (gerne danske).

Med venlig Hilsen

Arlo

Seomoz

searchenglineland

Search Engine Roundtable

Er tre steder du kan få en masse ud af at følge. Jeg er ikke tilmeldt nogle danske nyhedsbreve med daglige nyheder, jeg tror ikke de findes. Hvis du vil have kvali hver dag findes det kun på engelsk. Jeg synes det er en god ide at starte et par nichesites op og efterhånden som du læser SEO-lex så at arbejde med de ting du læser.

Jeg ved ikke hvor opdateret SEO-lex er i forhold til Google Panda, men betragt SEO-lex som den gode grundbog, hvor du efterfølgende skal ud og lære en hel masse af de ting som løbende ændrer sig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)