Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redtube og API

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Det var et indlæg/svar jeg kunne forstå, tak for det.

Du må da meget gerne strikke et eksempel sammen til mig ud fra de koder/API som der ligger på det links fra Redtube jeg satte ind.

Hvis jeg så kan se et sammenhæng (og det kan jeg nok, så kan jeg jo selv bygge videre på koden..

På forhånd tak for din hjælp )

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

raptus3670:

Nej jeg kan ikke kode i PHP, men det er vel heller ikke det som Redtube ligger op til på deres API/kode side.

Jo i høj grad. Som regel stilles et API til rådighed til folk der kan finde ud af at kode, deraf navnet (Application Programming Interface) - altså et interface man kan kode op imod. 

I flere tilfælde giver man også et kort eksempel på hvordan man eventuelt kan implementere brugen, men det er ikke andet end et simpelt forslag, der slet ikke rækker vidt nok til en fuld implementation af brugen i sin applikation. 

Jeg har strikket noget sammen der kan hente noget fra API'et og præsentere det ret simpelt. Desværre ser det ud til at API'ret returnere ret mange videoer hvor thumbnailen mangler, men kodestumpen kan ses her: 

http://pastebin.mozilla.org/1277545

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frands

Tak for links.

Jeg kikker på det senere, da jeg er nødt til at køre hjemmefra.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frands eksempel er ganske simpelt og nemt at forstå, så tag gerne et kig på det først.

Mit eksempel er måske lidt bredere, og ikke helt så nemt at gå til, da jeg har sparet kommentarerne væk. Men sammen med Frands eksempel burde det kunne give lidt mening, og et eksempel på hvordan det hele kunne implementeres.

Læg dog mærke til at der ikke er tænkt så meget over koden, og ikke er taget højde for fejl og lign. i mit eksempel.

Mit eksempel kan findes her

M.v.h.

Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sige foreløbig tak for jeres indput, så er det bare om jeg så kan få noget brugbart ud af det.

Jeg bruger weekenden, så må det vel lykkesStick out tongue

Det kan være, at jeg er nødt til at vende tilbage, nu får vi at se.

God weekend.

Anders Pedersen

 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu i rigtig mange timer forsøgt at finde ud af mit eget spørgsmål/indlæg, men selv om jeg bruger de indlæg der har været, så er det desværre ikke lykkes mig, at komme bare et skridt nærmere.

Det er der så ikke noget at gøre ved, så må jeg bare finde på noget andet.

Jeg siger jer tak for hjælpen.

Mv

Anders

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har ikke læst hele tråden men har du evt prøvet eksperten.dk ? Her finder du mange tekniske gode eksperter det var da værd at prøve ...

Good luck

/allan

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)