Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger wp plugin der smart kan visse xml feed fra affiliatte netværk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

demoen siger

Service Unavailable

det lyder rigtig smart men syntes også 5000 kr. er meget. det vil nok afholde nogen i hvert fald.

og jeg tror også jeg prøver den gratis version jeg fandt til joomla her http://www.affiliatefeeds.nl/

dog vil jeg sige at kommer din løsning i en noget billigere udgave så vil jeg nok købe det, men ikke for 5000 kr. jeg kan lege mange timer med det gratis component http://www.affiliatefeeds.nl/ for 5000 kr..;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Min er faktisk billig, jeg startede med det her projekt fordi to af mine kammerater købte en løsning til magento for 40.000 og den skulle så genstartes hver tredje dag, for at kunne følge med.

Det til side, hvad ville du så helst, betale een gang eller månedsbasis?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

den til de 40.000 kr. hvor købte de den henne

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ingen grund til at hænge dem ud her, løsningen skulle genstartes hver 3. Dag, det tog ~30 sek pr side load. Men virksomheden er meget kendt her på forum.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet specielt med tøj feeds er at der er sindsyg mange dubletter, en typisk tøj feed er 5-10 mb. Ud af dem er ca. 90% dubletter (forskellige størrelser betragter jeg i affiliate sammenhæng som dubletter). Jeg har tidligere brugt en sides rss feed. Der skal du ikke have noget specielt, det kan transformeres til html med xslt, og det kan gøres med javascript.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nip: "Service Unavailable", Det er unoeuro der er nede, den er gal på flere af mine sider.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)