Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyde kunder at købe på afbetaling

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kalvehave
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at man laver en aftale med finansieringsselskabet om at de står for lånet og du får pengene så snart lånet er godkendt.. Derved er du nok bare en mellemmand mht. lånet..

Prøv at skriv rundt til de forskellige selsskaber og hør hvilke muligheder der er. Leasy, Ikano Bank, GE Money bank osv..

Du kan evt. tjekke hjemmesider, som har ordningen og se hvem de bruger.. Fx www.miinto.dk bruger noget der hedder Klarna.dk .. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarna har ikke noget kredit maksimum på 2000,- Kr. i Danmark? Hvor har i fået den info fra?

Jeg har selv implementeret deres løsning på hos en webshop som sælger bærbare computere, i prisklassen 4000-15000, alle kan finansieres via Klarna.

Fra Oslo
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian, får du mye denials via Sweawebpay?
De har ikke noe maks beløp for faktura heller?

Vi benytter Klarna nå, men har for øyeblikket en limit på 2000 DKK både på faktura og konto....

Fra Kalvehave
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun meget få afvisninger(max 1%). Jeg husker ikke præcist hvor meget kredit max er. Mener omkring 30000kr

Fra Oslo
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Christensen:
Jeg har kun meget få afvisninger(max 1%). Jeg husker ikke præcist hvor meget kredit max er. Mener omkring 30000kr

Imponert over bare 1% denials hos Svea, vi har mye høyere hos Klarna og det bare med en 2000 kr grense.

Vi pratet med en av grunderne i Klarna, og han forklarte at Danmark var et område de ikke tjente penger på foreløpig. Var visst mye vanskeligere å sjekke betalingsanmerkninger etc enn Norge/Sverige.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SaleCity:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at have mulighed for at tilbyde finansiering af køb, til mine kunder.

Der findes jo et hav at selskaber der låner penge ud.. Typisk Express Lån, GE MoneyBank osv.

Men hvordan fungerer det, og hvem skal man vælge ?

Skal man have en aftale med selskabet ?

Kan intet info finde på deres hjemmeside om dette, så spørger lige her, før jeg begynder at ringe rundt Smile

Der er også afbetalings firma som Klarna :)

Fra Kalvehave
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke så meget til andre finansierinsløsninger men Svea Webpay har også mulighed for at lave delbetaling / afdragsløsning:

Jeg har plukket denne forklaring fra http://www.sveawebpay.dk/fa-betaling/delbetaling/

Delbetaling

Effektive og velfungerende finansieringsløsninger er nøglen til en fremgangsrig forretning. Med Svea som samarbejdspartner kan du tilbyde din kunde at betale over flere måneder, i stedet for hele beløbet på en gang. Dette gælder både webbutikker og i fysiske butikker. Sælger du både via webshop og fra butik kan vi hjælpe dig med delbetaling begge steder. Samarbejder du med os kan du sælge mere til flere, og dermed øge din omsætning. Vi skræddersyr en løsning som passer både dig og dine kunder.

Vi kan tilbyde både lange og korte løbetider, og en typisk løsning kan være følgende:

  • 3 og 6 måneder rentefrit

  • 12 og 24 måneders lån med rente

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)