Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemet er løst :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey there!

Jeg har for nyligt fået opsat Wordpress multisite med følgende side som hovedside: dress types.

Fra den har jeg indtil nu lavet 10 "undersider", eller hvad vi skal kalde det. 10 sider med egne domæner, men som kører fra samme WP installation.

Derfor findes den samme WP installation både på dresstypes.net/eksempelpaaside og på eksempelpaaside.net. Den præcist samme side. Med præcist samme indhold. Selvsagt skaber dette et kæmpe DC-problem.

Jeg kan forstå, at man normalt ved Wordpress Multi-site automatisk får redirectet al trafik til dresstypes.net/eksempelpaaside til eksempelpaaside.net, men det er ikke sket her. Derfor er jeg nødt til at sørge for, at ingen dresstype.net/sider bliver indekseret, så jeg ikke får skabt DC-problemer.

Hvordan gør jeg det lettest?

Skal jeg igang med robot.txt filen og banne dresstypes.net/eksempelpaaside? Eller findes der andre metoder, så jeg undgår DC på mine nye sider?

På forhånd tak!, hvis I kan forstå noget af mit usammenhængende indlæg, inden jeg hopper i seng med en god film. Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)