Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify / Liquid - vrøvl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er den glade ejer at et shopify-domæne der skal starte her til 1. august - vi er næsten færdig (tilfredse)... Vi mangler bare eet script.

First things first: Siden er www.framor.dk

I første omgang sagde support at de godt kunne hjælpe mig, men efter forgæves at have kæmpet med det blev jeg henvist til deres "hengivne udvalg af designere".. I quote: "this is far more complicated than I thought!".

Here we go:

Vi ønsker at tilføje Emballage til Kurven automatisk når man tilføjer et produkt...

Jeg har indskrevet Caroline Schnapp's "Gift-Wrapping" script, hvor man ved at krydse en checkbox af kan tilføje emballage... Derfra tænkte jeg at man kunne:
1) sætte checkboxen til at være pre-checked
2) skjule checkboxen (hidden)
3) fjerne "fjern fra kurv"-tagget fra emballagen*

* Jeg brugte: {% unless item.price == 2000 %} [...] Fjern fra kurv [...] {% endunless %} - det fjernede linket men lagde produkterne oven i hinanden (overlappende) hvilket jeg virkelig ikke forstod noget af!

Jeg håber der sidder en liquid-ekspert med et godt kort på hånden - måske har du selv prøvet lignende (automatisk tilføjede produkter) ?

På forhånd tak!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Jeg kender ikke Carolines script, men alt andet lige skal der vel være noget kode, som POSTer emballage produktet til indkøbskurven - og der er der vel ikke bare fordi du sætter en checkbox til pre-checked ?

Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men er nødt til at se din cart.liquid template - kan du sende den til mig?

Du får med al sandsynlighed ikke svar før i starten af næste uge, hvor jeg er tilbage fra ferie.

Venlig hilsen
Ole
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Tusind tak - jeg sender lige koden til dig på en PM.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lyst mit problem :-)

 

Jeg takker mange gange for opmærksomheden!

Hav en fantastisk dag. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)