Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man det ? SEO

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg kunne godt tænke mig at stille spørgsmålet på en anden måde:

Jeg har 5 domæner, som alle ligger godt i Google. Jeg ønsker at samle alle domænerne på en hjemmesiden. Jeg opretter et nyt site og vil der markedsføre alle mine produkter fra de 5 andre sites.

Hvordan sikrer jeg mig, at de 5 domæners/sites gode placering i Google følger med over til den nye?

Kan man i det hele taget overføre en placering - men andre ord: Er det domænet, der afgør den gode placering?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I det øjeblik du laver en 301 redirect af dine domæner, så vil de jo ophøre med at fungerer som selvstændige domæner, og derved mister du jo naturligvis også deres placeringer.

Hvis du ikke laver en 301 redirect, men blot peger et domæne ned i en mappe på et andet domæne, så kan du muligvis bibeholde en placering (hvis ellers andre ting er opfyldt), men så løber du ind i problemer med duplicated content i stedet :-)

Så hvis du har 5 domæner der ligger godt i Google, så lad dem da for guds skyld ligge :-)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig lidt ærgerligt, at det blokkerer en fra at strømline virksomheden på nettet. Det er ikke optimalt at have fem hjemmesider, når man kun har en virksomhed. I hvert fald ikke i mit tilfælde.

Hvad kunne man forestille sig er den mest optimale løsning? Bibeholde de fem sites med en side på hver, som naturligvis indeholde alle de søgeord, der er relevante og lade siden linke automatisk videre? Eller hvad?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rudy Madsen:

Det er selvfølgelig lidt ærgerligt, at det blokkerer en fra at strømline virksomheden på nettet. Det er ikke optimalt at have fem hjemmesider, når man kun har en virksomhed. I hvert fald ikke i mit tilfælde.

Hvad kunne man forestille sig er den mest optimale løsning? Bibeholde de fem sites med en side på hver, som naturligvis indeholde alle de søgeord, der er relevante og lade siden linke automatisk videre? Eller hvad?

ville være godt at lave 5 blogs der forklare meget om dit produkt og linke videre

bedre ville være at lave helt unikke for sig selv 5 sider som du opbygget med sit eget brand

Automastik videre giver ingen værdi meget lidt trafik men nogle gange fjernes oveni links fra sider der linker på denne måde 301 .

Giv den vild iværksættere enegi og lav en masse unikt det giver kunder i butikken i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)