Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorregning for selvangivelse på 7000 plus moms. rimeligt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min far har lige modtaget en revisorregning på 7000 plus moms (8750,-) for hjælp til at udfylde sin selvangivelse, fordi han udlejer en ejendom privat, samt opgjort hans aktieportefølje.

Revisionsfirmaet har lavet selvangivelsen, de har modtaget alle bilagene. Der har været cirka 40 bilag ialt. de var alle bogført.

er det en rimelig pris for dette. Det bør nævnes min far også får lavet regnskab for sin virksomhed her, hvis det har nogen betydning.

med venlig hilsen. Carsten Nyborg.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke urimeligt i mine ører, men det afhænger jo naturligvis af hvad der er aftalt omkring pris..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar. 

40 billag er også lidt højt sat umiddelbart, men det var for at være på den sikre side. Jeg spørger fordi jeg ikke på nogen måde selv er i stand til at vurdere hvorvidt det er en rimelig pris. og så ville jeg lige høre herinde.

med venlig hilsen Carsten Nyborg. 

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan sagtens være rigtigt. Aktiebeskatning er efterhånden en grum ting, hvis man har spredt sine investeringer påmforskellige produkter.
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker meget almindelig !

Og det må jo gøre prisen rimelig.

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  2p Consulting.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Om prisen er rimelig eller ej - har vi ikke en jordisk chance for at vurdere ud fra de oplysninger du giver os.

Det kommer helt an på kvaliteten af det materiale har modtaget samt hvor kompleks og spredt

din fars aktie portofølje er.

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilke oplysninger mangler du/man for at vurdere om det er en rimelig pris? hvis det er?

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Ud fra de oplysninger du har givet, så synes jeg at 7 tkr lyder realistisk, men dog i den høje ende.

Hvis beløbet er højere end din far og du havde forventet, så synes jeg I skal tage en samtale med Jeres revisor og spørge ind til hvor revisorens tid er blevet brugt - måske er der noget I kan gøre anderledes fremover fx mht bilag, løbende telefom samataler etc.

Det er under alle omstændigheder vigtig, at man afstemmer forventningerne med sine leverandører, til gavn for begge parter.

Vh Tom

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)