Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogspot Udfordringen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Når ok synes bare at det var en der skrev "konkurrence" og så troede jeg bare at det var en konkurrence men så projekt :D. Men ihvertfald synes jeg at det lyder som en god idé som jeg gerne vil være med i. Men ihvertfald hvad er emnet til ens blog eller vælger man selv det?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

PS Har lige læst dit blog indlæg om "BlogSpot Projektet"..

-

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine tanker var selvfølgelig, at der er helt frit valg på alle hylder Smile

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

OK! Det er godt :)

Men altså nu er det ikke fordi at jeg har noget imod BlogSpot men kan personligt bedst lige WordPress. Og nu hvis man gerne vil bruge sin blog i fremtiden synes jeg at det er smartere at have den på sit eget domæne. Jo man kan jo godt importere den men det er stadig ikke helt det samme :)

Så er det okay at lave en Wordpress blog på sit eget domæne eller hvad?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde 

-

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre ikke. Hele idéen med dette projekt er jo som sagt, at man skal kunne lave den fuldstændig gratis. Og hvis du laver en wordpress på dit eget domæne, så har du et "forspring" eller et plus i hvert fald, modsat alle de andre som deltager Smile

Jeg ved ikke endnu om blogs der er lavet på Wordpress, altså som hedder domæne.wordpress.com skal være tilladte. Muligvis, men lige nu synes jeg, at man skal holde sig til blogspot blogs.

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

OK.. Så importere jeg bare bloggen til min domæne når projektet er færdigt hvis man gerne må det.. Men på den anden side er det måske dumt at importere vedr. SEO du ved jeg "Duplicate Content"... Nå men det kan jeg jo selv finde ud af når vi er færdige med projektet. 

Men heh :) Jeg har lavet ting inden for dette i emne i et år ca. Har læst massere bøger om affiliate, Adsense, SEO og alt sådan noget man skal bruge til en god blog :)

Men det lyder stadig som en rigtig god idé!

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så håber jeg da, at du har en masse viden som du kan dele med resten af deltagerne Skype-Smile

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg da nok :D

-

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)