Hvorfor er NCNP dårligere når det drejer sig om bookning i den tunge ende?
De to firmaer der lavede NCNP mødebooking for min gamle arbejdsplads var ikke specielt imponerende. Kvaliteten af møderne var i flere tilfælde meget tvivlsomme. Derfor er jeg gået over til timebetaling, hvilket har haft en positiv effekt i forhold til B2B møder.
Hej Henrik Jeg kan sagtens se din udenmærkede forklaring og jeg forstår også godt princippet.
Jeg har nu haft kontakt til et par stykker som har ringet mig op og jeg er nu i en fase hvor jeg er igang med at finde det rigtige bureau. Jeg venter gerne på det rigtige.
Tak for dit svar
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Tak for din kommentar. Jeg kan ikke se hvorfor du skriver: "Et reklamebureau der ikke kan levere kunder til sig selv?" - vi er netop igang .
Vi har såmen en planf or hvordan kunderne skal kontaktes og vi har hidtil haft konsulenterne til selv at booke møderne, hvilket har givet et ok flow i ordrerne. Nu har vi valgt at prioritere anderledes, så konsulenterne kan gøre det de er bedst til så som udføre konsulent arbejde og sælge ind til nuværende kunder. Derfor er det blevet nødvendig for os at "hyre" en mødebooker og bruge flere kræfter på vores inhouse kunder. Der skal dog alligevel nye kunder i butikkens tadigvæk.
Så jeg er nysgerrig for hvad du syntes et reklamebureau kunne gøre mere end at kontakte sine potentielle kunder?
Alternertiv kunne vi jo plastre nørreport st. ind i folie eller smide 3 sider i børsen men det er ikke en rentabel løsning.
God dag
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Prøv at checke videoen ud på forsiden af iMARKETING - der fortæller jeg hvordan det bør gøres.
I er ikke anderledes end andre virksomheder der skal have nye kunder - så nettet vil fungere lige så godt for jer (og jeres kunder) som for så mange andre.
Vi arbejder sammen med flere grafiske bureaue og hjælper også dem med at hjælpe deres kunder (bag kulisserne), så jeg taler ud fra erfaring