Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed søger Mødebooking bureau - No cure, No Pay, kender du nogle?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Jensen

Ved ikke om du har læst mit indlæg, men jeg er selvstændig mødebooker.

Skriv til mig på huj1977@gmail.com så kan jeg fortælle lidt mere om mig selv og hvad jeg tilbyder.

 

mvh

Henrik Jørgensen

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

>>Martin 

Hvorfor er NCNP dårligere når det drejer sig om bookning i den tunge ende?

De to firmaer der lavede NCNP mødebooking for min gamle arbejdsplads var ikke specielt imponerende. Kvaliteten af møderne var i flere tilfælde meget tvivlsomme. Derfor er jeg gået over til timebetaling, hvilket har haft en positiv effekt i forhold til B2B møder.

Fra Skælskør
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Restlager24.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Se mere på www.redk.dk. Vi arbejder også med telemarketing.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på 7248 4211 eller 5157 3080 eller på mail kha@redk.dk, hvis du vil høre mere.

Klaus Hansen

Registration Denmark, Slagelse

 

 

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik
Jeg kan sagtens se din udenmærkede forklaring og jeg forstår også godt princippet.

Jeg har nu haft kontakt til et par stykker som har ringet mig op og jeg er nu i en fase hvor jeg er igang med at finde det rigtige bureau.
Jeg venter gerne på det rigtige.

Tak for dit svar

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael

Tak for dit svar, jeg vil måske prøve at kontakt dem og se om det giver pote.

Selve salgsprocessen er ikke et problem, det skal nok klares da vi har ganske fornufige konsulenter til dette.

Ellers mange tak for dit svar

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for din kommentar.
Jeg kan ikke se hvorfor du skriver: "Et reklamebureau der ikke kan levere kunder til sig selv?" - vi er netop igang Smile.

Vi har såmen en planf or hvordan kunderne skal kontaktes og vi har hidtil haft konsulenterne til selv at booke møderne, hvilket har givet et ok flow i ordrerne.
Nu har vi valgt at prioritere anderledes, så konsulenterne kan gøre det de er bedst til så som udføre konsulent arbejde og sælge ind til nuværende kunder. Derfor er det blevet nødvendig for os at "hyre" en mødebooker og bruge flere kræfter på vores inhouse kunder.
Der skal dog alligevel nye kunder i butikkens tadigvæk.

Så jeg er nysgerrig for hvad du syntes et reklamebureau kunne gøre mere end at kontakte sine potentielle kunder?

Alternertiv kunne vi jo plastre nørreport st. ind i folie eller smide 3 sider i børsen men det er ikke en rentabel løsning.

God dag

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Prøv at checke videoen ud på forsiden af iMARKETING - der fortæller jeg hvordan det bør gøres.

I er ikke anderledes end andre virksomheder der skal have nye kunder - så nettet vil fungere lige så godt for jer (og jeres kunder) som for så mange andre.

Vi arbejder sammen med flere grafiske bureaue og hjælper også dem med at hjælpe deres kunder (bag kulisserne), så jeg taler ud fra erfaring Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)