Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PSD (design) til HTML & CSS for kun 349 kr! - CSS sprite laves separat for kun 199 kr!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Det er ikke altid det sjoveste at lave PSD (design) til HTML & CSS.

Derfor vil jeg gerne tilbyde jer at gøre det for kun 349 kr.

Dette er kun for 1 design, hvis du har flere forskellige undersider, med grafisk materiale, der skal kodes til HTML & CSS, kan vi sikkert aftale, en god samlet pris for dette.

Samtidig tilbyder jeg at lave CSS sprites til eksisterende hjemmesider for kun 199 kr.

Referencer: Se min hjemmeside i min signatur.

Priser:

1 PSD design til HTML & CSS: 349 kr. (uden css sprite)

1 PSD design til HTML & CSS: 499kr (med css sprite)

1 CSS sprite til en eksisterende hjemmeside: 199 kr. - Dette er selvfølgelig med CSS implementering (ikke kun et billede, hvor der er samlet mange billeder)

Priserne er med ingen moms, da det sælges, som privat person.

Hvad er et CSS sprite?

Et CSS sprite er simpelthen et billede. Hvor man har samlet alle de billeder, man overhovedet kan, som man har i sit webdesign. Derefter er billeder positioneret med almindelig CSS. Man kan, som bruger ikke se at det er et billede og ikke flere billeder.  Du kan se min hjemmesides CSS sprite her

Hvorfor få lavet et CSS sprite?

Ved at lave et CSS sprite, mindsker man browserens forespørgsler, når siden hentes. Dette medvirker at browseren ikke skal lave nær, så mange forespørgsler, som hvis det var enkelte billeder.

Dette er en vigtig parameter for hjemmesides hastighed, hvilket også betyder noget for SEO.

Er du interesseret?

Så kontakt mig over PB og lad os finde ud af noget :) Hvis du har spørgsmål eller andet, er du velkommen til at skrive dem i debatten. Glæder mig til at høre fra dig!

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson


Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)