Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på idé

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-amioner :)
Jeg går sammen med en kammerat med drømmen om at starte en virksomhed op, efter mange brainstorms og spekulationer synes vi selv vi er kommet med en idé som kunne have potentiale til at blive en succes.

Idéen er i korte træk et system der skal være med til at give virksomhedsansatte mere indflydelse på arbejdsmiljøet på deres arbejdsplads og samtidig give ledelsen et indblik i hvilke områder de kan gøre bedre for at de ansatte har det godt.

Idéen er at de ansatte får en form for svarark hvor de så skal bedømme forskellige punkter, som har haft indflydelse på deres arbejdsdag – det kan være alt fra hvordan man opfatter kollegerne til ergonomien på arbejdsplads.
Derefter bliver alle svar ”samlet ind”, som selvfølgelig er blevet besvaret anonymt, ind i vores system og sendt videre til ledelsen som så kan gøre hvad de vil med den. 

Håber i vil give lidt feedback på idéen.

Venlig Hilsen

Michael B. Hansen.

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Savner lidt feedback - ingen der kan hjælpe? :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en MEGET enkel idé, og systemet kan laves på meget kort tid (1 dag eller noget).

Derfor tænker jeg lidt at hvis en virksomhed ønsker at kollegaerne skal have mere indflydelse kan de nemt finde på noget andet.

Med det sagt... hvis pris, reklamation, hjemmeside etc. er leveret korrekt - så kan i da nok få leveret og solgt det.

Det kan eventuelt også bruges til skoler? Elev undersøgelser? Samme princip.

Venlig hilsen

Anders

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten er det set mange gange før - især i interne systemer. Så i må finde noget at sælge på, altså hvor er det smarte i jeres system imodsætning til de 1000 andre?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede en del af RIGTIG mange virksomheder.. Tag enhver større virksomhed (Motorola, Microsoft osv..), der er det der. Og ikke bare det. Vi snakker "fagligheds matrixer", "individuelle mål" osv. Du kan tro de går op i den slags!

Det kan godt være det kan sælges, men du skal op og sælge til virksomheder der har 20+ ansatte i mine øjne. Der har de i forvejen nogle professionelle systemer som I slet ikke kan hamle op med medmindre I bruger 5 år på RUC og ryger tjald (undskyld, jeg mener, studerer - jeg er tidligere DTU'er! ;-) ).

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lovpligtigt for virksomheder (efter karv som jeg ikke kender) at lave en APV (arbejdspladsvurdering) og derfor findes der allerede flere systemer til dette.

Når virksomhederne laver APV er der mange der samtidigt laver en forskellige tilfredsheds analyser / trivselsanalyser samtidigt, så det findes der også systemer til.

Idéen er fin - men der findes allerede mange forskellige systemer til dette. Prøv f.eks at google trivselsundersøgelse eller apv.

Mvh.
Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når virksomhederne laver APV er der mange der samtidigt laver en forskellige tilfredsheds analyser / trivselsanalyser samtidigt, så det findes der også systemer til.

Var vist noget rod. Prøv med denne sætning istedet :-)

Når virksomhederne laver APV, er der mange der samtidigt laver en tilfredshedsundersøgelse eller trivselsanalyse, og dette findes der også systemer til.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)