Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Webmaster Tool Melder fejl?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft blokeret min side i 2 dage med robots.txt den er helt ny, nu har Google webmaster lavet gennemgangs fejl 2 gange hvor 1 af gangene den har været sat til allow som den også er nu?

Hvor lang tid går der før den fanger den igen, eller lader mit website komme frem?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så længe siden, at jeg selv lavede sådan en "bøf", hvor jeg blokerede for hele hjemmesiden i 1-2 dage. Efter et par dage, havde Google genindekseret, og alt var tilbage til normalen - også rankings.

Hvor lang tid der går, afhænger af, hvor ofte Googlebot kommer forbi og genindekserer - hvis hjemmesiden er ny, og endnu ikke har opbygget en værdi hos Google, så kan det nok tage længere tid end et par dage.

Men så længe, at du ikke på ny forhindrer Google i at få adgang til din hjemmeside, så vil din hjemmeside blive genindekseret i løbet af kort tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Har aldrig hørt man kan bruge allow i robots.txt filen. Allow er standard hvis robots.txt filen mangler.

Denne kommando nægter alle adgang til din hjemmeside:
User-agent: *
Disallow: /

Denne kommando giver alle adgang til din hjemmeside:
User-agent: *
Disallow:

I din robots.txt står der:
User-agent: *
Allow: /

Prøv at ændre den til en af ovenstående så tror jeg det virker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Kørte lige din robots.txt fil gennem en validator

 

The following block of code contains some errors. You forgot to add a Disallow line in this block of code. You MUST insert at least one Disallow command. Please, remove all the reported errors and check again this robots.txt file.
Line 1 User-agent: *
Line 2 Allow: /
Unknown command. Acceptable commands are "User-agent" and "Disallow".
A robots.txt file doesn't say what files/directories you can allow but just what you can disallow. Please refer to Robots Exclusion Standard page for more informations.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)