Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM - funktionelt, prisbilligt og sexet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at have en sælger tilknyttet min virksomhed. Derfor vil jeg gerne finde et online CRM-system, der kan det meste, uden at jeg skal betale en bondegård for det. Så må det også gerne have nogle ekstra muligheder til min virksomhed...

Jeg har afprøvet et par stykker.

http://www.smarter-crm.com/ - Simpelt, funktionelt og billigt. Jeg bliver bare dødtræt af at kigge på det. Der er intet for øjnene, og smart er kun i den funktionelle henseende, men hold da op hvor er det ke'ligt! Jeg savner også en mulighed for at planlægge arbejde via dette system. Jeg har en virksomhed indenfor ejendomsservice, og derfor kunne det være genialt at lægge arbejdsplanerne ind i en kalender, hvor de automatisk gentages i den cyklus jeg har aftalt med kunden. Så kunne jeg bare udskrive listen, og stikke mine folk en oversigt hver måned eller uge. Men nej, det kan systemet jo ikke.

http://meeho.dk/ - Sexy lille sag. Det kører bare for det her system, og jeg kan endda hente en app til iPhone, så jeg kan styre det hele fra telefonen. Det er 4 gange så dyrt som smarter-crm, men dog stadig billigt. Igen savner jeg bare muligheden for at lægge arbejdsplanerne ind med gentagelser.

Har du/I et system der bare virker? En online system der kan bruges som det er, simpelt, prisbilligt og funktionelt. Så skriv endelig.

Vh

Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på det danskdesignede system podio.com (gratis)

Det kræver at du selv bruger lidt tid på at sætte dig ind i det, samt sætte det op. Mulighederne er mange, og du kan nemt og enkelt designe dine egne "apps" efter dine behov.

/ Emil

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et hav af CRM systemer der alle har deres styrker og svagheder. Der er kæmpe forskel på hvad behov er for et CRM system afhængigt af om du har projektsalg i millionklassen med mange indvolverede parter, eller du sælger bolcher til supermarkeder.

Du er nødt til at beskrive hvad din kommercielle situation er, ellers får du bare en række uvedkommende anbefalinger af systemer som du ikke kan bruge til meget.

Salesforce.com anbefales af mange og der et utal af udbygningsmuligheder. Personligt finder jeg at det er det ringeste CRM system jeg har arbejdet med. Det har fantastiske rapporter, men er elendigt at bruge fra en funktionel side. 

ACT er traditionelt det mest udviklede system til 1-2 brugere der skal organisere deres daglige gøremål, men er ikke et SAAS system.

Der er et ton af systemer, men de kan alle sammen forskellige ting. Nimble ex er fokuseret på social media, andre har fokus på helt andre ting

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)