Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt tags, Image Title - "stadig" vigtigt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil springe ud i kunsten at formulere sig kort og præcist (en diciplin, der ikke falder mig særligt naturlig):

- Er det værd at bruge tid på Alt tags og Image Titles (jeg ved at svaret nødvendigvis, elleri  det mindste muligvis, må være forskelligt, alt efter om man har 10 undersider, eller - som jeg - mange tusinde)?

- Hvis ja: Hvad gør jeg i tilfælde hvor jeg benytter det samme billede (det vil ofte være et logo); eller sagt på en anden måde, er det i googles øjne skidt at jeg ikke har "fantasi nok" til at give mine besøgende forskellige billeder at se på?

Jeg ved, jeg kunne bruge lidt tid på at finde nogle svar på nettet, men det er helt bevidst at jeg vælger at spørge herinde, da jeg for det første mener at det er her de (i det mindste på det område) klogeste hoveder, og for det andet - og lige så vigtigt - så er det vigtigt med et 100 % opdateret svar, da jeg går ud fra at meningerne (og sandheden) om dette område af SEO hele tiden flytter sig, som med det meste andet inden for feltet.

På forhånd tak.

Nicolai

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige en enkelt gang, og skulle der ikke komme nogle svar, har Amino-panelet talt :-)

På forhånd tak - og rigtig god dag til alle.

Mvh.

Nicolai

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja alt tags skal du bruge - image titles har ingen betydning.

Vh. Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982:

Ja alt tags skal du bruge - image titles har ingen betydning.

Vh. Peter

Ifølge mine søgeresultater så har det en betydning lille betydning for SEO og hvordan dine billeder bliver vist på f.eks. google billede søgning.

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter og Andreas,

Tak for jeres tilbagemeldinger.

Blot en lille uddybning herfra:

- Jeg kan ikke umiddelbart se at jeg har gavn af at få placeret x antal billeder i billedsøgninger i google (men har ikke noget bevis for at dette ikke er tilfældet), og såfremt jeg ikke vægter placeringer på disse søgninger som væsentlige, er det så rigtigt at konkludere at Alt tag + image titles ikke er væsentlige (nok)?

- Hvordan med problemstillingen angående brug af det samme billede i flere forkerte tekster? Om jeg kommer til at gennemgå mine tusindvis af undersider eller ej, synes jetg det er væsentligt at kende svaret på denne del, om ikke andet kunne det være væsentligt for andre herinde :-)

På forhånd tak ...

Nicolai 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ALTID smide en alt tekst på. Bliver billedet slettet eller af en eller anden grund ikke vist, så er alt teksten din sikring. du kan lave et link til et backup billede deri, på den måde kan du sikre at alle får dit billede at se.

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget, tusind tak for vejledning og input - til jer alle.

God weekend.

Nicolai

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)