Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lever min hjemmeside op til Amino-kvalitets-kravet:)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg så begyndt at få indført en masse af de gode forslag der er kommet til min hjemmeside men det med de overskrifter H1 og H2 er jeg stadig ikke sikker på.

Det at jeg laver et faneblad med en masse underfaneblade er det det der menes eller er det noget helt andet.

Umiddelbart kan man sætte overskifter ind på siden og man kan sætte tekstbokse ind, men hvordan det forskellige rangerer ved jeg ikke

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten B:

Nu er jeg så begyndt at få indført en masse af de gode forslag der er kommet til min hjemmeside men det med de overskrifter H1 og H2 er jeg stadig ikke sikker på.

Det at jeg laver et faneblad med en masse underfaneblade er det det der menes eller er det noget helt andet.

Umiddelbart kan man sætte overskifter ind på siden og man kan sætte tekstbokse ind, men hvordan det forskellige rangerer ved jeg ikke

Hej Morten

Nu kender jeg som sagt ikke helt Monos system, men jeg vil gætte på at det du skal gøre er at sætte en overskrift ind.

Prøv eventuelt at lave en overskrift på en af dine sider. Hvis du efterfølgende skriver et link til siden i et indlæg her i tråden, så kan vi jo fortælle om det er rigtigt eller forkert :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mono (som er det sted jeg har lavet siden) siger at deres system automatisk definerer H1'er og
H2'er på hjemmesiden for at søgemaskineoptimere denne.

Men nu har jeg ihvertfald prøvet at sætte den op med en masse overskifter og en masse interne links samt fosøgt at komme nogle tags på og lavet noget mere tekst.

Hvis nogle har tid til at se om det ser lidt bedre ud nu ville jeg være taknemmeligBig Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så skulle min hjemmeside spille meget mere.

Er der en der lige gider se om det hele ikke ser meget bedre ud nuBig Smile

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)