Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er E-mærket pengene værd?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og overvejer om man skal investere sig i det såkaldte e-mærke.

Jeg personligt mener ikke selv at man kan stole mere på hjemmeside med et e-mærke, og ser det derfor som spild af penge at købe sig frem til tillid.

Misforstå mig ikke på den måde, men jeg mener bare ikke at man  burde betale for at få sine gæster/kunder til at stole på en. De burde de jo gøre uanset om der er e-mærke eller ej.

Men nok om min holdning.

Er der nogle af jer der har set det som en god investering i e-mærket? Har i få øget omsætning eller noget lign. siden da?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ikke e-mærket, ganske enkelt fordi jeg synes det er for dyrt. Det skal selvfølgelig gøres op imod om man tror det vil kunne give et ekstra DB på det som det koster (for mit vedkommende 4500 kr. ex. Moms). Jeg skal have en del kunder, før det er tjent hjem, og det tror jeg ikke at e-mærket vil give mig, desværre.

Jeg tror mere på fx. Trustpilot, men det er jo nok en smagssag. Og igen skal du også overveje, hvis du brugte de 4500 kr. andre steder, om det ville give dig mere bundlinje.

Der er nogle flotte cases på deres side dog.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej.

Jeg har ikke e-mærket, ganske enkelt fordi jeg synes det er for dyrt. Det skal selvfølgelig gøres op imod om man tror det vil kunne give et ekstra DB på det som det koster (for mit vedkommende 4500 kr. ex. Moms). Jeg skal have en del kunder, før det er tjent hjem, og det tror jeg ikke at e-mærket vil give mig, desværre.

Jeg tror mere på fx. Trustpilot, men det er jo nok en smagssag. Og igen skal du også overveje, hvis du brugte de 4500 kr. andre steder, om det ville give dig mere bundlinje.

Der er nogle flotte cases på deres side dog.

Jeg er helt enig med dig i det du skriver.

Så tak :-)..

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener man får noget værdi for pengene. Måske i kun i mersalg, men du bliver også oplyst omkring fejl eller mangler i din webshop. Hvordan du skal rette dig ind efter reglerne og guides til mange ting. Man kan altid ringe til dem og spørge om hjælp eller gode råd hvis man har en besværlig kunde eller bare generelle ting. Kunderne bliver også godt hjulpet af e-mærket hvis de har handlet i en butik, som ikke vil følge loven. Men det er selvfølgelig en smags sag om man vil være med eller ej.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
du bliver også oplyst omkring fejl eller mangler i din webshop. Hvordan du skal rette dig ind efter reglerne og guides til mange ting. Man kan altid ringe til dem og spørge om hjælp eller gode råd hvis man har en besværlig kunde eller bare generelle ting. Kunderne bliver også godt hjulpet af e-mærket hvis de har handlet i en butik, som ikke vil følge loven

Den samme service yder WebSjop Mærket ( www.WebSjop.dk ) men til en betydeligt lavere pris.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes på ingen måder at du kan sammenligne webshjop.dk med hverkent trustpilot eller e-mærket.

tværdimod syntes jeg websjop.dk virker enormt utroværdigt og ligner bare en "doorway" page for ditbrugtmarked.dk  som er repræsenteret under alle kategorierne.

Vi har gode erfaringer både med Trustpilot og e-mærket og kan varmt anbefale begge services.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

e-mærket er i min optik spildte penge, har indgående erfaring med mærket og har ikke kunne måle nogen forskel.

TrustPilot er jeg mere tilhænger af, fordi internettet i dag er socialt og brugerne jo der kan komme til orde.

Alle de andre "sjove" mærker, er som regel spildte penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)