Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du? Onlineblog.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg har brugt noget af min sommerferie, på at sætte skub i et gammelt projekt kaldet www.onlineblog.dk.
Tanken var at siden skulle været en guide til alle som ville i gang med at blogge eller til bloggere som bare ønskede nogle tips eller tricks.

Jeg håber du vil kigge forbi siden og evt. synes godt om Facebook siden.

Jeg glæder mig til at høre noget konstruktiv feedback, sådan at jeg kan arbejde videre med Onlineblog.dk 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav.

Puha, jeg bliver helt forvirret af alt det tekst på forsiden!

jeg tænker - hvor skal jeg starte, og hvor skal jeg slutte. det er hverken til at finde hoved eller hale i.

hvad med at smide guiden ind i en af undersiderne, og så bare lige skrive en kort velkomst på forsiden?

Mvh Tobias.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide, der er altid nogen der kan bruge info og guider til sådanne ting.

Men hele siden skal laves mere simpel på indgangs siden. Dine 1 -5 step er super gode, men ikke så mange linjer ved siden af, det kan være rigeligt med 1 - 2. Det er jo kun for at fange folks interesse, vil de vide mere skal de klikke på det punkt de vil læse. Det kunne så være en god ide med links imellem siderne bag den første side, så man ikke skal tilbage for at komme til næste punkt :)

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i kommentarerne der er givet. Nogle af siderne er meget teksttunge og det bliver derfor tungt at læse, hvilket er en skam, da der står rigtig mange gode informationer.

Prøv at gøre den lidt mere "læsevenlig".

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give folk ret i at der er for meget tekst. Mindre tekst, flere afsnit og flere grafiske virkemidler vil helt sikkert hjælpe.

Men ellers en ganske god guide og kan godt lide du lægger vægt på der skal skrives til mennesker og ikke søgemaskiner :)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for meget tætskrevet uden mellemrum i teksten alle sider.

der glemmes h1 og h2 og h3 i at dele emmer op

der kunne med fordele laves interne links struktur på siden der , hvor du linker til andre sider hver gang et ord ikke alle forstår skal forklares.

Skrives en hel siden omkring interne links med bruger det ikke aktive egen side , der er voldsom mængde tekst på flere sider uden de krydslinker til andre sider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)