Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angreb?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre det er fra en blacklistet side, han et links fra ande side ikke være direkte skadeligt, så ville bare glæde mig over de har linket til en, og derved givet en endnu et link til samlingen.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har arbejdet meget med Search Engine Optimisation og forstår nu hvordan den virker.

Hvad jeg med min viden kan sige til dig:
Jeg kan bekræfte at den individuelle side VIL resulterer i en BEDRE rankering til din konkurrent end din.

Men det du misforstår er at din Search Index ikke er baseret udelukkende på den hjemmeside, hvis det var tilfældet så ville det være et angreb, men det er ikke tilfældet.

Se det som at de på en ud af 100 sider har fået 5 stjerner hvor du har fået 4 stjerner for det samme arbejde. Det betyder lidt MEGET lidt. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Asgeir

Der er faktisk 3 websider der bliver anmeldt/bedømt på den nye blog. Foruden vinderhimlen.dk er der 2 andre og de er hendholdsvist nr. 1 og 4 på søgeordet konkurrence.

Så jeg tror ikke du med find konkurrencer på vinderhimlen.dk er under "angreb", men hold øje med bloggen, mens du fortsætter dit linkbuilding for at komme på side 1.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frozi:

Jeg har arbejdet meget med Search Engine Optimisation og forstår nu hvordan den virker.

Hvad jeg med min viden kan sige til dig:
Jeg kan bekræfte at den individuelle side VIL resulterer i en BEDRE rankering til din konkurrent end din.

Men det du misforstår er at din Search Index ikke er baseret udelukkende på den hjemmeside, hvis det var tilfældet så ville det være et angreb, men det er ikke tilfældet.

Se det som at de på en ud af 100 sider har fået 5 stjerner hvor du har fået 4 stjerner for det samme arbejde. Det betyder lidt MEGET lidt. 

Til gengæld er der masser af evidens for, at fløde oftere bliver hurtigt sur om sommeren end om vinteren. (Undskyld..) Ick!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Àsgeir Gunnarsson:
Er dette et SEO "angreb" ? Og er der noget man kan gøre for at mindske effekten af sådan et?

Det er ikke et angreb. Det er udnyttelse af det faktum, at der er søgninger efter dit og din konkurrents domæne i Google. Og hjemmesiden konkurrence.vind.dk (jeg antager, det er den, du mener?) er tydeligt under opstart.

Så nej - ikke et angreb. Det er konkurrence, og om du så kan lide, at de benytter dit domænenavn som et tag etc. eller ej er en anden sag. Linket til dig fra dem gavner dig, som det er nu ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)