Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moneybookers - Betale uden at oprette sig som bruger?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke umiddelbart se det smarte i eWire Pro - så vidt jeg kan læse mig frem til findes der en version med et oprettelsesgebyr på 395,- og uden fast årsgebyr eller lignende. Pr. transaktion betales: 1,10,- + 2,45% af omsætningen.

Med eWire Pro betaler man 1195,- i oprettelse og herefter 1195,- pr. år - forskellen ligger så i prisen på transaktionen med eWire Pro som er 0,70,- + 2,45% - det vil sige at forskellen KUN er 40 øre pr. transaktion. Man skal så have næsten 3000 ordrer om året, for at det bare går lige op, og for at det er en bedre løsning, langt over 3000 ordrer om året.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Ewires EasyBiz-løsning. Det er billigere end PayPal, og så er det dansk. Hvis man har mere end 100 ordrer om måneden, er det billigere med Nets + Euroline og Quickpay eller Epay.

/Kjeld

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Firma-dyr

Det ser ud til, at man oprette sig som bruger på alle de dine betalingsløsninger? Eller er jeg helt galt på den?

Hvis der sidder en haj til at opsætte sådan noget betalings-løsning, må vedkommende meget gerne kontakte mig! :-)

Mvh Søren

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg vil mene, du er galt på den. Både PayPal, Moneybookers og Ewire har indrettet det, så man kan betale uden (umiddelbart) at oprette en bruger.

/Kjeld

Fra København / Barcelona
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke!

Jeg er selv ved at få sat betalingskort til min hjemmeside og kigget specielt på moneybookers.

Vil det så sige, at jeg kan få dem til at betale fra min side med dankort og uden de har en konto hos dem? Altså de indtaster bare kortoplysninger osv og så køre det?

Mvh.

Thomas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)