Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på portfolio

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Jeg er altid på udkig efter god kritik på min personlige portfolio. Derfor tænkte jeg, at en side som Amino kunne være et god sted at få kritik. Både fordi her er potentielle "kunder" for fremtiden og andre grafikere der kan give deres mening til kende.

Min side er: Kasper-andersen.dk 

Jeg vil gerne høre jeres mening om af indholdet og designet (selvom jeg nok aldrig finder det perfekte design).

Når i ser på indholdet, synes i så i ser nok af hvad jeg kan?

Er indholdet for bredt, skal jeg måske begynde at tænke i en bestemt retning?

Hvis jeg fx ville sælge mig selv som webdesigner, ville det så være klogt at vise at jeg kan mere end bare webdesign, eller skal jeg fokusere mere på kun at have webdesigns?

Jeg håber i vil give mig jeres ærlig mening, så jeg kan blive lidt klogere :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Siden den virker meget kedelige

mangler et logo der siger lidt om dig

de mange kasser ned ad forsiden lav billeder i alle der fortæller lidt

lav kort tekst der også , dette viser du kan lave noget , gider nærmeste ikke klikke for det hele virker så kedeligt.

Når klikker kommer man videre igen til nogle kasser med intet liv i , jeg tænker der hvornår ses der noget hvad du kan.

Klikker videre igen med kommer frem til et billedet kan ej læse hvad står på denne side og kan ej se helt hvad det ligner da det er mindre end denne side det normalt ligger på og kan ikke se hvordan kommer videre og ser hvad du har lavet

lav nogle bedre billeder og større og evt. linke til dine andre opgaver og kom meget hurtigere frem til dine referencer

mangler et grundigt CV der forklare hvad du har af uddannelser og kan programmer men der er stor projekt med at få denne her siden mere overskueligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, troede først dit link var forkert da jeg kom ind på siden, havde forventet noget helt andet...

Ville nok foreslå noget mere tekst, så man er klar over hvad det er du forsøger at vise.

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Da Mikael var den eneste der havde givet respons tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne begynde at rette fejlene.
Jeg tror mit andet design, som man så ikke kan de var lidt for minimalistisk og 'kedeligt'.
Men jeg kan godt se der skal noget mere tekst ind omkring de forskellige projekter.

Lige nu mangler der dog også et 'logo' og noget tekst om mig selv, men det vej jeg godt :)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Far en grafikers øje...

Vi har hver vores måde at udtrykke os på..

Dine referencer ser jo udemærket ud, men det mange meget information som andre også skriver dette... Fortæl lidt om dig selv, hvilke erfaringer du har, hvad det er du kan, din pris, cvr hvis du har sådan et, har du en uddannelse inden for faget. alle de praktiske informationer som en potentielt kunde skal bruge..

Et logo er selvølgelig også en vigtig del af denne branche, da det er dit virksomheds ansigt udadtil..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)