- Kan godt lide din idé med at gøre det på den måde. Tekst bliver for tungt i længden, så det var rart med en video, der forklarede et par nyttige SEO-tips :-)
Keep up the good work!
Hej Christian
Tak for de rosende ord!
Ja, video virker! Hvis du eksempelvis så et skilt med teksten "Pas på slanger!", så ville kun den rationelle del af din hjerne blive aktiveret, mens der ingen effekt ville være i krybdyrhjernen (basal ganglia) og da denne del af hjernen er 'overdommer' i din beslutningsprocess, ville en video have meget større effekt. Prøv selv at se denne:
...hehe... de fleste får direkte en fysisk reaktion af at se dén video - og det er lidt spøjst, for den rationelle del af din hjerne ved udemærket, at slangen vil angribe (det står i titlen, så du er forberedt)... og den rationelle del af din hjerne ved også, at det kun er en YouTube-video og at slangen derfor ikke er nogen trussel for dig... men alt dét forstår krybdyrhjernen ikke, den ser bare en slange der angriber - og krybdyrhjernen er overdommer - så derfor får man en reaktion ;)
Syntes du centrerer på de mere vigtige ting end så mange andre. Mange steder er det som du selv siger besøgsantal der er alfa omega. Men der er jo self vigtigere faktorer for en virksomhed.
Ja, præcist. Alt for ofte fokuseres der desværre på 'fluffy' metrics eller endda på metrics, der decideret ikke er relevante. Det handler om at vide, hvad man måler - og hvorfor. Det handler om at måle de rigtige ting - de ting, der er værd at måle på.
Getpaiddk:
Havde egentligt aldrig tænkt på det med underbevistheden og de betalte google reklamer, godt fanget.
Nemlig. For nylig hørte jeg i øvrigt, at bla. AdTech (mener jeg, det var) vist skulle være i stand til at levere de nødvendige data for at kunne attribuere konverteringer til ikke bare klik, men også impressions. Dét er den slags målinger, der umiddelbart giver mening.
Nå, men... endnu en gang tak for din positive respons