Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeord

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

havearbejde

havehjælp

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim.

Ja - hjemmesiden er ved at blive lavet om, så den bliver mere brugervenlig. Der vil nok gå en uges tid før den er oppe og kører igen. Men du kan enten skrive din e-mail eller din kones venindens søn, så kan jeg skrive en mail til jer nå siden igen er oppe og kører, hvis i er interesseret i det?

Mange tak for søgeordene, J. Deleuran :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg synes efterhånden der er kommet rigtig mange gode søgeord herind.

Jeg tænker bare du måske kan finde noget inspiration i mit sidste blogindlæg. Fordi at du kan helt sikkert godt få forsiden op på 'græsslåning', men så er der helt sikkert også søgninger på 'græsslåning i Ålborg' 'græsslåning ungarbejde' osv.

Der kan du måske bruge nogle af de tips i blogindlægget.

Ps. Din side virker ikke her!

Pps. Når den gør, så skift linket i din signatur så du bruger ankerteksten 'græsslåning' i stedet for Adituro.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tak for dit svar. Der helt sikkert en brugbar information i din blog, som jeg kan bruge. Tak for linket.

Som jeg skrev i forige indlæg, virker hjemmesiden ikke lige i øjeblikket, da jeg er ved at lave den om i Joomla - så den kan blive mere brugervenlig :-)

Med venlig hilsen

Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)