Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sletning af opgave efter en vinder er fundet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for længe siden haft en opgave, som fandt sin vinder:

http://www.amino.dk/freelancer/user/jobposting.aspx?jid=-2147482419

Vinderen og jeg blev enige om ikke at sætte opgaven i gang på grund af forskellige besværlige omstændigheder - ikke noget som er nogens skyld - blot ganske almindelig enighed.

Nu bliver jeg konstant bedt om at give Peter karakter, men det giver jo ikke mening.
Jeg har intet at udsætte på ham, men hvis jeg giver ham fem stjerner, ser det jo ud som om opgaven er løst til perfektion - og det er den jo ikke.

What to do?

Venlig hilsen

Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en vist helt relevant problemstilling.

Har selv været ude for noget lignende i forbindelse med freelancer.

Men "problemet" er vel at flere er os er ikke gode nok som brugere.

Efterhånden er det vel på Amino som så mange andre steder at for at få fuld udbytte i denne digitale verden, skal man efterhånden være IT nørd.

Har så sent som idag har jeg fra fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen pr. post i papirformat fået i vide, at nu skal årsrapporter for små vikrsomheder indsendes digitalt i løbet af 2012. Det har Folketinget vedtaget.

Jeg er så i den "lykkelige" situation at jeg allerede kan komme i gang i dag. ved at gå ind på www.eogs.dk og se, hvordan jeg kommer igang.

WinkDet kan være Amino skal lave en "brugermanuel" for os "papirfantaster"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Nu kunne jeg prøve at finde ud af hvad en årsrapport er og krav til denne. Det behøver jeg vel ikke at være digital for ?

Nej det "papirløse samfund er en skrøne" Der har aldrig været mere papir og for en sikkerheds skyld må jeg heller tage et kopi.  

 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg sender den videre til Martin - som vil kigge på det når  vi er retur fra ferie:-) Vi finder en løsning på det...

Mange hilsner

Camilla Thorborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)