Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med indberetning af moms i tastselv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder og vil gerne have lov til at indberette Moms via min tastselv erhverv, jeg er logget ind med digitalt signatur.

Problemet er at jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor linket til indberetning er. Måske er det mig der blot er blind og ikke kan finde rundt i skats rode butik?.

Det eneste jeg synes at jeg kan finde er moms indberetning demo, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget. Er der nogen der kan guide mig, eller er min skatte side bare underlig og mangler linket til indberetning? :)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Danmarks største opgaveformidler inden for økonomi, skaffer Ageras dig 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud lige her!

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv under "administration" og herefter "tilmeldingsoplysninger" og kontrollere, hvorvidt du har tilmeldt momsindberetning.

Hvis ikke, så tilmeld dig her.

Tonny

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Tonny siger, så prøv at kigge under administration/tilmeldingsoplysninger.

Når du har tilmeldt dig, så skulle du gerne få noget der ligner dette i menuen :

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny og Jan,

Tak for jeres svar, har lige været inde og kigge i min menu og jeg kan ikke finde Administration som du (jan) har på det billed du har vedhæftet.

Det ligger sådan at jeg bruger Digitalt signatur, jeg fandt ud af at jeg skulle aktivere det før jeg kunne bruge det. Men det hjalp heller ikke, jeg mangler stadigvæk knappen administration. 

Min bruger / digitale signatur er tilknyttet som administrator, så alle rettigheder burde være opsat til mit signatur?.

Se evt. vedhæftede billed, der kan i se at "Administration" ikke er i min menu.

Nogle forslag til hvad problemet kan være? Smile    Kunne være rart hvis i har en ide, så jeg slipper for at bruge 3 timer i Skats hotline Mandag.

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet præcist det samme, det hjalp mærkelig nok da jeg skiftede computer. Måske har det noget med browseren at gøre.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt.

Jeg har ikke lige flere idéer, så jeg er bange for at du må tage fat i SKAT Sad

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

KHertz:

Jeg har prøvet præcist det samme, det hjalp mærkelig nok da jeg skiftede computer. Måske har det noget med browseren at gøre.

Ja - det kunne jo selvfølgeligt være en mulighed. Helt klart værd at prøve med en anden browser inden telefonkøen...

Iøvrigt kunne SKAT godt være tjent med at få fat i en usability-gut der kunne kigge lidt på deres setup. For det stinker virkelig...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

 

Iøvrigt kunne SKAT godt være tjent med at få fat i en usability-gut der kunne kigge lidt på deres setup. For det stinker virkelig...

 

Så meget enigYes Den, efter min mening, vigtigste hjemmeside i DK virker virkelig som noget "klampphuggeri" hvor man får indtrykket af, at der ikke er spekuleret meget over brugervenlighed eller perfomance for den sags skyld

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KHertz:

Jeg har prøvet præcist det samme, det hjalp mærkelig nok da jeg skiftede computer. Måske har det noget med browseren at gøre.

Ja det virkede!, tog også blot 2 før jeg kunne få det til at virke. Da den IE som jeg prøvede med gik ned hver gang. Utroligt at det kun kører ordenligt med IE.


Tak til alle som har hjulpet i tråden Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)