Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tilfører man betingelser ved for sen betaling - rente og gebyr på en faktura i summasumarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler mulighed for at lave en individuel tekst i summasumarums fakturaer som viser, at vi tillægger 1,95% rente per måned ved for sen betaling + 100 kr per rykker

hvordan får jeg et sådan felt med?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

du  tager   eet  af   Fast teks  1- 5  i brug   til   det  her  formål  i  Formulardesigneren  -   smider   elementet  næsten  helt  forneden  på   A4 siden   --  så  kommer  den  med  på  alle  dine  kommende fakturaer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler mulighed for at lave en individuel tekst i summasumarums fakturaer som viser, at vi tillægger 1,95% rente per måned ved for sen betaling + 100 kr per rykker

Bare hvis du ikke ved det: Selvom du skriver 1,95% i rente pr. måned på din faktura er dette ikke tilladt at effektuere.

Med mindre : der ligger et klar aftalegrundlag for denne rente INDEN fakturaen skrives.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid skifte til et andet faktura system som er mere fleksibel og bruger venligt.

Men disse oplysninger skal stå i dine handelsbetingelser og i fakturaen eller i E-Mailen. Hvis du sender dine faktura pr. E-MailBig Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Bare hvis du ikke ved det: Selvom du skriver 1,95% i rente pr. måned på din faktura er dette ikke tilladt at effektuere.

Med mindre : der ligger et klar aftalegrundlag for denne rente INDEN fakturaen skrives.

Jeg ved det - men synes ikke det altid er så let. Vi får en aftale om ex. productplacement - og det hele er breve - eller samtaler - uden ordrebekræftelse, bare send en faktura - som vi så gør

Jeg er helt med på, at i den ideelle verden skulle der altid en ordrebekræftelse til inden faktura, men i den virkelige vil det jo ind imellem virke som mistro.

Jeg er dog bare helt enig - det skal være aftalt allerede inden det står på faktura

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)