Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste Online-regnskabsprogram - også med CRM

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Momsen for selvstændige er hastigt på vej og jeg vil bare gøre opmærksom på vores online regnskabsprogram:

www.web-regnskab.dk

Klik på "Opret gratis demo" så er du igang

Prisen er blot 49 kr pr måned - det billigste på markedet som kan alt det nødvendige!

- MEGET LET AT ANVENDE

- STANDARD KONTOPLAN ER SAT OP

- UNDERSTØTTER DET DOBBELTE BOGHOLDERI

- UDVIKLET I SAMARBEJDE MED REVISOR

- DER KAN TILKØBES CRM MODUL OG FAKTURA MODUL FOR FÅ PENGE EKSTRA

Der er gratis prøveperiode - jeg håber I vil prøve det.

Jeg håber I vil tage godt imod det kære aminoer :-)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksætter99

Først et lille tip: Hvis du gerne vil sælge noget på Amino, så sørg for at have en identitet, som er mere tydelig end den, du har nu. Især følsomme ting som økonomisystemer køber man ikke af navnløse personer.

Dernæst:

Jeg har tilmeldt mig og fået velkomstmail, hvor du henviser til en video, som bare ikke er der endnu. Vent med at skrive det i mailen, til den findes.

Positivt: Det er umiddelbart super let at gå til. Bogføringsprincipperne virker.Det hele er hurtigt og den lette im- og eksportfunktion til Excel er lige, som den slags skal være. Altså, gode takter, det kan godt blive et rigtig fint og anvendeligt program.

Negativt: Men jeg kan ikke forstå, at du har samarbejdet med en revisor om det, for der er en del mangler i bl.a. kontoplanen. Herudover er der store muligheder for fejl i momsen, når man fakturerer, Der er slet ikke taget hensyn til erhvervelsesmoms, listeangivelser mv. Og ingen sammenhæng mellem debitormodulet og finansbogføringen.

Så der er altså en del arbejde at gøre endnu, men du er rigtig godt på vej.

Dbh
Anette Sand

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Tak for roserne og din feedback.

Videoen er altså her:

http://www.web-regnskab.dk/crm/da/online-regnskabsprogram-demo-video.aspx

Det kunne godt være man skulle henvise direkte til dette link - men ligger på siden.

Integrationen 100% med debitormodul og finansbogføring og aldersfordelt saldoliste er på trapperne.

Erhvervelsesmoms og listeangivelse henvender til større firmaer og kan beregnes manuelt - men kan da overvejes i fremtiden.

Føler man noget skal ændres i kontoplanen - kan alt i den redigeres - også overskrifter - bare klik rediger - og momsen kan fuldt redigeres.

Bemærk at programmet med et klik kan få et CRM modul tilføjet. Noget kun andre få programmer har - som er MEGET dyrere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)