Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt nok ikke noget der kan få sindene i kog i SEO verdenen som når det kommer til backlinks!

Jeg har set MANGE måder at backlinke på og fra mange forskellige folk/firmaer og nogen er mere opfindsomme end andre. God backlinking er i min verden en blanding af PR, godt indhold, samarbejde og kreative kampagner. Win-Win situationer for brugere af et website, webmaster og kunden. Man kan sammenligne det lidt med at skabe kontakter online mellem brugere, webmastere og firma, som ellers måske ikke ville have fundet hinanden.

Men..

I sidste ende handler det jo også om resultater og det kan være svært at forklare kunden at ordenlig SEO tager tid når nu en anden konkurrent rykker. Oftest holder den slags placeringer kun i kort(ere) tid indtil Google får lukket hullet og så står man i bedste fald tilbage med dårligere placeringer.

Så er der helt andre områder, hvor konkurrencen er så stor og profitmulighederne så gode at almindelig SEO og best practice linkbuilding bare ikke batter. Hvad man gør der er jo et helt andet spørgsmål, men easy-come-easy-go, sådan er det nu engang:D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Forklare meget godt man skal tilmelde sig steder og vil begynde og være aktive disse steder

kender ikke alle hvordan de gør det, men min egen erfaring de enkle gange betalt har jeg ikke kunne se nogle effekt, jeg har set effekt de steder man er aktive og det man selv har skrevet af artiklerne

har dog kun prøvet 2 gange men man lære så længe man lever .

Dog min erfaring vis jeg vis er aktive disse steder sletter de en, dette tror jeg er det samme med alle derfor tror jeg et godt samarbejde er du meget afhængig af så det ikke bare noget du mister

Kunne da godt tænke mig andre ting på bane end bare disse profiler de laver.

Hvad jeg også ser jeg har stor passion og iværksættere vilje til at videre formidle mit eget produkt .

Hvad gør man bedste selv den meste lige linje til at du kommer ud med dit produkt er du selv videre formidler og vis får anden til kræver det normalt du forklare dine ønsker og SEO hjælper finder de relevante steder du kan være aktive såsom social steder facebook twitter , artiklerne sted og måske diverse profil steder og du beholder det gjorte arbejde og det bliver ikke slettet

kræver en del samarbejde men jeg tror der findes en del SEO udbyder der gør sin dyd ud ad at forklare hvordan du gør dette og får meste du kan beholde på lang sigtet plan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:
Kan du dokumentere det? Det er da underligt, at der er så mange indexerede affiliate sider. Hvis Google ikke kan lide dem, hvorfor så tage dem med i søgeresultaterne?

ok, ok jeg indrømmer det, det var ikke derfor, men jeg vil helst ikke ud med min holdning til affliate sider her.

og til rasmus så skrev jeg et godt gedignt. og christoffer har helt ret, det der med 1/1000 var bare et tal jeg lige slyngede ud. Fordi kun google kender værdien af dine Spam links Rasmus.

Altså dvs. et dansk in content link. Fra en dansk side med en høj Trustrank.

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)