Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af link

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys,

Jeg har fået lov til at skrive artiklen her: http://www.100svar.dk/inkasso/ - Artiklen afløser en anden og gammel artikel. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre SEO værdien af dette link hvis nogen kan sige noget klogt om det.

Jeg har nemlig sådan lidt op og ned. På den ene side ligger siden jo på side 1 på ordet inkasso, som er det jeg går efter. Men på den anden side er den ikke blevet crawlet i like 14 dage.

Any takers?

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få et link med relevant achor tekst fra en side der ligger nummer 1 med det aktuelle søgeord så må det siges at være et godt link for dig. Google anerkender jo at siden er indholdsrelevant i og med at den ligger nummer 1.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De ligger ikke nr. 1, men på side 1. De ligger vist nr. 9 eller 10, hvor jeg selv ligger nr. 14 pt.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HornskovVindberg Inkasso:
Any takers?

Mon ikke at Google kigger forbi snarest nu hvor du har oprettet et link, hvis de da ikke allerede har gjort det. At Google ikke har en ny cache-version, er nemlig ikke ensbetydende med at Googlebot ikke har kigget forbi.

Sådan nogle links er ganske fine - din tid som du har brugt der, er vist givet godt ud!

/ Emil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)