Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund af nye projekter overvejer jeg at sælge en af mine aktiviteter... Det drejer sig om www.sundrejser.dk...


Jeg startede Sundrejser i marts 2006 - siden da har den omsat for 270.000 - drevet på deltid med maks. 1 times arbejde dagligt...


Der har været stor fokus på de store besparelser på tandbehandling i udlandet - og samtidig kritik af danske tandlægers arbejdsmetoder... En kombination af disse to ting har hjulpet Sundrejser godt på vej... Interessen kan ses på responsen ved vore markedsføringsaktiviteter - en lille annonce til 1.900 kroner i Søndagsavisen har således været oppe på en respons på 35 henvendelser!


Jeg er af den overbevisning, at der er langt større potentiale i konceptet for den rette iværksætter med tid og interesse til at føre det videre...


Skulle du være interesseret, så send et bud til info@sundrejser.dk


 


Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er måske lige relevant at bemærke, at de 270.000 svarer til bruttoresultatet - da der ikke er noget forbrug forbundet med dette (Beløbet er udbetalt som provision fra tandklinikken)...
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kunne godt tænke mig at høre prisen

 

venlig hilsen jannik seehusen

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jannik,

 

Prisen afhænger af de bud, vi får - dog er der en minimumspris på 180.000 svarende til 2/3 års bruttoresultat (for det foregående år)... Der er god mulighed for at øge resultatet ved at indgå aftaler med hoteller og flyselskaber om provisionsbetaling... Vi har arbejdet lidt på dette, men har dog ikke haft tiden til at få de endelige aftaler på plads.

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt koncept



 



Har du/i skriftlige aftaler med diverse samarbejdspartnere ?



Hvor lang tid vil du estimere at det tager at lære konceptet at kende ?



Tilbyder du konsulentassitance i en overgangsfase ?



 



mvh



 



Sofus



 



Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sofus,

 

Ja, der foreligger skriftlige aftaler (med pæne provisionssatser), som naturligvis kan overtages...

 

Det kan varmt anbefales, at man bruger 1-2 uger på tandklinikken i Budapest for at følge arbejdsprocedurerne og lære de forskellige behandlinger at kende... Derudover har vi en fast kontaktperson hos klinikken, som står til rådighed 24 timer i døgnet (næsten) og som er i stand til at besvare de fleste spørgsmål...

 

Sidst men ikke mindst, hjælper vi dig gerne i gang, så virksomheden kan føres videre på bedst mulige vis...

 

 

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være velkommen til at sætte den til salg på www.webshop4sale.dk . Vores site er ca 5 minutter gammelt, så du vil sikkert vælte dig i tilbud :)

 

 

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)