Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lynhurtig PR på nye undersider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har blot et kort spørgsmål denne gang:

- Jeg er netop i dag stødt på en side (en konkurrent, desværre Smile) hvis undersider lynhurtigt opdateres med page rank (i modsætning til mine egne undersider).

Hans forside har "kun" PR 3 (blot for at illustrere at der ikke er tale om Politiken.dk eller andre sider der må formodes at være i en "sær-kategori" pga. en hvis status og en hulens masse indgående links.

Der er tale om en almindelig nyhed der blev udgivet i april og har opnået PR 2 allerede.

Nu mener jeg ikke, at det er "normalt" at en underside opnår PR så hurtigt, men det kan jo være at jeg tager fejl?

At man skal nedtone sin begejstring for PR er en kendt sag for mig, så læg mindre vægt på denne del af jeres svar Smile

På forhånd tak.

Nicolai

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget normalt det sker vis

mange linker til din rss eller feed

du har videre formidlet dit rss gode steder din nyhed kommer ud gode steder

det er en god unik tekst

interne links struktur peger korrekt til denne underside

god ide teksten er overskuelig har masse indgående links og bedste den også har relevante udgående links

vis billeder de har titler tags og er unikke billeder

video hjælper

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai100:
Hans forside har "kun" PR 3 (blot for at illustrere at der ikke er tale om Politiken.dk eller andre sider der må formodes at være i en "sær-kategori" pga. en hvis status og en hulens masse indgående links.

Der er tale om en almindelig nyhed der blev udgivet i april og har opnået PR 2 allerede.

Nu mener jeg ikke, at det er "normalt" at en underside opnår PR så hurtigt, men det kan jo være at jeg tager fejl?

Den ene grund er at Google kun nogle få gange om året opdaterer toolbar pagerank tallene, så du kan se dem. Og det er lige sket for en uge siden eller noget i den stil.

Andre grunde kan være at hans underside får mange links fra hans andre sider på domænet og at sider ude på nettet linker direkte til undersiden.

Talmæssigt kan det også hænge sådan sammen at han så at sige har fået en lille PR2 på undersiden blandt andet fordi han har en stor PR3 på forsiden. Der kan være ekstrem stor forskel i de to værdier (fx forskellem mellem PR 2,0 og PR 3,9) Grunden er at Pagerank tallet formodes at være eksponentielt - måske endda logaritmisk.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael og Anders,

Tusind tak for jeres svar, de er yderst informative. Det er værdsat.

Fortsat god dag til jer alle.

Nicolai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)