Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé + partner?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din idé er lidt som hjemmesiden Trivago.dk, her kan man dele sine rejseoplevelser og derudover lave hotelbeskrivelser hvor man kan tjene nogle skillinger, men kig på hjemmesiden kan være du får noget inspiration.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

et styks trivago medarbejder til tjeneste - så du kan lige sende en pm hvis du har spørgsmål?

Christian

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Franky,

Din idé er såmænd helt fin, jeg har selv arbejdet med noget lignende, dog lidt mere specificeret, og har derfor sonderet markedet grundigt, så jeg vil fortælle dig hvad jeg er kommet frem til :-)

Nu skrev en anden Amino om en unik feature, hvor man kan dele sine oplevelser osv. Den feature er så langt fra unik. For at nævne et par startups, der gør det helt perfekt, så er Gogobot og Touristeye perfekte - Touristeye mest i planlægningsdelen og Gogobot mest med at dele sine oplevelser og bedømme steder.

Dog er de fleste af de gode rejsesider på engelsk, men jeg er kommet frem til at de fleste nu om dage, ikke har noget imod at læse de engelske beskrivelser - især fordi der er langt mere information (og ofte mere præcis information).

Af gode danske sider kan nævnes OpdagVerden, som har et rigtig godt magasin hvis man er til backpacking, men også andre rejsetyper. Rejseliv er også ganske udemærket, omend en smule rodet og utrolig langsom.

Så vidt jeg har forstået, så minder din idé lidt om det manden bag Godtur.dk har lavet og det kan du med sikkerhed også lave, du skal nok bare ikke regne med den store indtjening på det område. 
Skal du tjene gode penge på rejseportaler, skal de nok være på engelsk, det danske marked er desværre ikke så stort efter hvad jeg kan se på de nuværende danske sider.

En hurtig tur forbi Google, viser hvor mange rejsesider der findes og hvor proppet markedet er. Og flere siger også at det er et utrolig svært marked at komme ind på efterhånden.

Men hvis du virkelig brænder for at skrive om rejser så skal du da bare gøre det, pyt med indtjeningen hvis du nyder det. Så må pengene komme fra din næste gode idé ;-) 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)