Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Akademiets kursus i søgemaskineoptimering

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Demib

Tak for dit inlæg.

Nu vil jeg lige udnytte muligheden for at tilegne mig lidt viden og måske få noget af den jeg allerede besidder, smidt ud :)

Jeg er helt enig med dig i, at besøgstal, besøgstid, sidevisninger, bouncerate osv. er en del af SEO, da jeg er sikker på at f. eks. Google, kigger på den generelle brugeroplevelse på dit site. Jeg er samtidig også klar over, at dette er elementer der indgår i konverteringsoptimering.

Men er jeg helt galt på den, når jeg siger at søgemaskinerne ikke kan tracke en direkte konvertering (i de fleste tilfælde) og dermed heller ikke kan tillægge denne en værdi?

Anyways. Jeg har altid set SEO og Konverteringsoptimering som to forskellige dicipliner, som godt nok ofte gør og burde gå hånd i hånd. Men at øge konverteringsraten, kan indgå som som et element i SEO, og bliver betragtet som dette, var jeg bestemt ikke klar over. 

Dog kan en konvertering være mange ting, så jeg mener selvfølgelig i de "fleste tilfælde".

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

konverterings ekspert hænger så tæt samme grundet du skal tjene penge dig som ejer siden, man kan ikke kun tage den ene del og glemme den anden del

hvad snakker man med søgeord ekspert når han skal hjælpe

vælges søgeord , hvad giver dig bedste

tit vil de lave en kort analyse hvad giver dig fleste besøgene og klik , det er en lille gren af SEO

tit vil gå siden efter søgeord eksperten , hvordan klikker folk mere på links , vis mennesker kliker mere og ser det bedre , finder folk hurtigere og bedre rundt på siden , en side der er let at finde rundt i ser google lettere i .

man kan derfor ikke kun tænke i seo for hvilken bruger vil kigge på siden der ikke giver værdi for bruger , det vil mange ikke linke til , og links hjælper dig , en brugervenlig side giver altså mere.

En brugervenlig side godkendes flere steder hvor du videre formidle din side.

En side der virker overskueligt og konverterer godt er afgørende på mange måder , det er svært heri livet kun satse halvt , der skal tænkes på alt.

Hvad gør din chance større

det gør en god sigende links struktur

husk h1 og h2 og h3 det er både seo og giver overskuelighed og derved konverterer siden bedre , derved alle ting krydser over hinanden

håber det forklare hvorfor alt hænger samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seOrdbogen:
Men er jeg helt galt på den, når jeg siger at søgemaskinerne ikke kan tracke en direkte konvertering (i de fleste tilfælde) og dermed heller ikke kan tillægge denne en værdi?

Ja - stort set galt på den. Google får et overflødighedshorn af data via deres toolbar, som rigtig mange har installeret. Og de data viser tydeligt konverteringer.

Så er der Analytics, som Google hårdnakket påstår, de IKKE benytter data fra til rankingformål. Jeg siger ikke, at det ikke passer, men jeg noterer mig, at Google før har været lidt på kant med fakta i anvendelsen af deres data. Lad os dog bare sige, at de ikke benytter disse data.

Så er der stadig de omfattende data fra toolbaren og fra Chrome. Til sammen udgør de et ganske retvisende datagrundlag for Google.

Sidebemærkning: SEO og konverteringsoptimering har gået hånd i hånd i mange år hos professionelle leverandører af SEO - til de kunder, der vil have det. Og der er lang vej endnu for mange. Men større netbutikker arbejder professionelt med det - og det gør deres SEO folk dermed også. Som oftest (måske altid?) i samarbejde med eksperter udi den disciplin. Her hos os har vi i hvert fald ikke ekspertisen på særligt højt niveau, når det konverteringsoptimering. Men så har vi nogle gode legekammerater at bringe på banen. Og det sker tiere og tiere, for webshopejerne er ved at forstå sammenhængen.

Jeg mener ikke, der længere kan skelnes mellem SEO og konverteringsoptimering. I hvert fald ikke på professionelt niveau.

Og til slut: Nu ved vi jo slet ikke, om det nye undervisningssted har et omfattende pensum i konverteringsoptimering - og om der er konverteringseksperter involveret i programmet. Men det må vi antage, der er, når der ligefrem certificeres til slut.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)