Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 Redirect hos DanDomain (ikke shop)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et ganske almindeligt webhotel hos dandomain, hvor jeg har 2 domæner liggende. Det ene er mit hoveddomæne (domæne1), som jeg ønsker at brugerne skal kunne se. Det andet domæne (domæne2) har pt. et domæne-alias, hvilket betyder, at brugerne både kan tilgå mit indholde på:

domæne1.dk og

domæne2.dk

Det giver problemer med dublicate content. Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved, hvordan jeg kan 301-redirecte domæne1 til domæne2??? Der er et andet problem: på mit webhotel har jeg kun én mappe til domæne1 - dvs. jeg har ingen selvstændig mappe til domæne 2...dette betyder at jeg ikke kan lave en .htacces-fil til domæne 2....

Er løsningen virkelig at jeg skal leje et nyt webhotel til domæne2, blot for at kunne lave en .htacces her?

Jeg har talt med DanDomains kundeservice, som forklarer, at en URL forward er det samme som en 301 redirect, men den holder vist ikke...?

Vh. Peter

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok har fundet en løsning vha. wordpress plugins til 301 redirect af det gamle domæne + 404 fejlsider

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Godt at du fandt en løsning.

Hvis du gerne vil have dobbelttjekket at opsætningen fungerer korrekt, kan du lige poste et link her i tråden. Så kan vi tjekke om det faktisk er en 301 redirect du har fået sat op.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for tilbuddet, men jeg tjekket dem i flere 301 checkere og de virker!

Vh. Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)