Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hos Bakuri

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Animoer.

Jeg har en hjemmeside, som jeg gerne vil have lavet SEO på. jeg har snakket med www.bakuri.dk der har sådan noget med at de laver en kopi af min side og lavet SEO på den, så betaler jeg per søgeord der kommer i top10 eller sådan noget. Fordelen skulle være at jeg kun betaler for de søgeord der er i top 10.

Ulempen er at de ikke laver SEO på min side, så det virker kun så længe jeg er kunde hos bakuri, og jeg betaler per søgeord på side 1. Så kan jeg måske ligeså godt bare betale google addwords.

jeg var lige ved at sige ja, men fik så af vide af en computer nørd ven jeg har at det er det dummeste jeg kan gøre. Fordi google kan tro at den ene er en kopi, og dumper den totalt. Hvis google tror min egen er kopien er det jo vildt træls.

Er der nogen som ved om det passer ?

Mvh Emil

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke anbefale nogen af få lavet SEO på sider der >ikke< er deres egne. Som du selv skriver, så forsvinder arbejdet den dag du ikke længere betaler. Hvad hvis du rager uklar med dem ?

Hvis de med kopi af din side laver en 100% kopi, så kan det ikke anbefales, da du kan risikere at blive ramt af duplicate content.

Find i stedet en anden SEO leverandør, som laver SEO på sider du har råderet og ejerskab af.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

klart bedste SEO laves bedste egen hjemmeside intet sige i mod det , det er simpelthen dårlig stil af SEO firmaer at lave sådanne ordninger der fjerner alt vis ikke betaler og betaler så hvorfor overhovedet  de tilbyder dette er jo fordi vis du stopper falder du og derfor er du tvunget til at forsætte hos dem vis du siger ja.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et af de mange lignende "tilbud", man kan læse om herinde på Amino.

Hvis et SEO-firma fortæller dig, at de vil tage en kopi af din hjemmeside, så skynd dig langt væk - uanset, om der er tale om en kopi af hele hjemmesiden eller "kun" enkelte websider.

Hvis firmaet vil lave on-page optimering af din hjemmeside, men placere det hele på en anden hjemmeside, så vil det ikke være til din fordel eller i din interesse, at de gør det - men det bliver dig, der kommer til at betale for gildet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Andersen:
jeg var lige ved at sige ja, men fik så af vide af en computer nørd ven jeg har at det er det dummeste jeg kan gøre. Fordi google kan tro at den ene er en kopi, og dumper den totalt. Hvis google tror min egen er kopien er det jo vildt træls.

Jeg tror ikke de laver en kopi af din side, men mere at der er tale om skyggesider/suplementssider eller hvad de nu kalder det i dag.

Hold dig fra det, optimering skal ske på dine rigtige sider så du selv har ejerskab over forbedringerne.

/Brian 

Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de hurtige svar.

Tror bare jeg holder mig til den "gamle" måde med af få nogen til at se på min egen hjemmeside.

Mange tak for hjælpen.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at du har fanget beskeden fra de andres svar. Men bare lige for at understrege hvor stort et lortetilbud du har fået:

1. Hvis de laver en kopi af din side, får du sandsynligvis problemer med dublicate content, hvilket underminerer hele ideen med SEO! Det svarer til at betale for en dyr butik med god placering midt på strøget, men med 2 overhængende risici:

  • At du skal afskærme butikken, så kunderne hverken kan se din butik eller gå ind i den (at begge sider ryger ud af googles indeks)
  • At du fortsat beholder din gamle butiksadresse, men betaler for den nye (At resultaterne af SEO-arbejdet hverken kan måles eller fremvises, fordi den ene af dine sider er røget ud af googles indeks)

...!

/JG

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)