Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af app imod madspild

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi er i gang med at udvikle en app imod madspild og er nået dertil, hvor vi gerne skal have nogle testfamilier til at teste appen. Vi har været i kontakt med Selina fra Stop spild af mad som gerne vil hjælpe, men vi kunne godt tænke os at nå lidt bredere ud, så vi vil høre, om i kender nogle steder hvor man kan få familier til at teste en app. Det skal gerne være over en periode på ca 3-4 uger. 

Det er meget vigtigt for os, at det er folk vi ikke kender, da vi har en investor som vil investere i firmaet såfremt vi får positiv feedback.

Jeg håber nogen kan hjælpe!.

Hvis nogen af jer skulle have lyst til at teste er i selvfølgelig også velkomne.

Den er indtil videre kun klar til test på Android, men den skulle gerne gøre hverdagen lettere, spare tid og give overskud og samtidig mindske madspildet.

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  - er ny på sitet - men har netop læst dit indlæg fra slut januar - er meget interesseret i at høre mere om hvordan jeres project går. Fik I gode testresultater?

Såfremt I har lyst til dialog med en der også arbejder med madspilds APP må I gerne kontakte mig på dorthefriis@outlook.dk

Håber at høre fra jer.

De bedste hilsner Dorthe

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i at høre mere om madspild appen.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)