Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris: 50 kr. i timen - ''Få succes med din webshop''

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot give jer alle en opfordring til at tilmelde jer kurset her. Det er et kursus, hvor min tidligere partner og jeg gennemgår alle trin til hvordan du optimerer din webshop og kommer ordenligt igang.

Vi vil komme ind på det generelle ved at drive en webshop og hvordan opsætningen af webshoppen bør være samt hvorfor. Derudover en masse råd og vejledning til hvordan markedsføringen skal eksekveres - både online, men også hvorfor man skal undgå offline. Vi vil også komme ind på drift, lean og meget mere.

- Vigtigst af alt. Om du er igang eller overvejer - alle er velkommen. Vi starter på et relativt lavt niveau og bygger stille og rolig på.

Kursets pris er 775 kr. for i alt 15 timers undervisning (50 kr./t) og kommer til at foregå i Kolding. Derudover skal det også nævnes, at jeg ikke prøver at reklamere for kurset som sådan. Vi får ikke mere eller mindre ved 10 / 20 tilmeldinger.

PS. I skal ikke tage jer af den dårlige kvalitet af både billede 1 og 2. Her er AOF lidt sløve - men jeg kan give jer mine ord på, at kurset bliver fremragende og forhåbentlig er alle pengene værd. 

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser spændende ud! Knæk og bræk med det :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Det ser spændende ud! Knæk og bræk med det :)

Tusinde tak skal du have, Kristian.

Det skal nok blive super godt - og hvilken webshop-ejer vil ikke have en masse råd og vejledning for kun 775 kr., som kan trækkes fra?

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt intiativ, Kasper!

Jeg kan kun anbefale Kasper og hans tidligere partner. Det er uden tvivl et kæmpe røverkøb. I må ikke tøve med at tilmelde jer!

Venlig hilsen,
Lucas Søren, Become.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas Sørensen:

Godt intiativ, Kasper!

Jeg kan kun anbefale Kasper og hans tidligere partner. Det er uden tvivl et kæmpe røverkøb. I må ikke tøve med at tilmelde jer!

Venlig hilsen,
Lucas Søren, Become.dk

Tak skal du have, Lucas. 

Vi glæder os rigtig meget til at komme igang!

Jeg ved slet ikke hvornår der er udsolgt - men kunne forestille mig, at det var snart ;o)

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AOF melder tilbage med antal pladser ledige imorgen.

Hvis i vil sikre jer en plads, så skal i skynde jer ind på Google nu: AOF Kolding > IT / EDB > Internet > Få succes med din webshop

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har i overvejet at lave et webinar, hvor man kan lære noget hjemme fra, ved ikke om dette kan gøres mod betaling eller hvordan det fungere, og om der overhovedet er kunder til at betale for den slags. Har selv deltaget i et par stykker, de har dig været gratis.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)