Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til menu på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg er ved at lave en hjemmeside, men jeg er kommet til et problem med min menu. Når man ser siden fra mobilen virker "Min bruger og Log ud" knappen ikke :( Er der nogen af jer kloge hoveder der ved hvorfor den ikke gider at virke.

Jeg har også lige en anden ting:
Hvordan får man Wordpress til automatisk at acceptere nye indlæg og kommentarer? 

Hjemmesiden er Bytlet.dk

Håber i lige vil bruge lidt tid på at hjælpe :)

Med venlig hilsen 
Mathias Clausen

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvad der er årsagen til dit 'logud-problem'. Nogle gange kan Child Themes opføre sig anderledes på mobil. Har du lavet nogle ændringer eller opdateringer af dit Wordpress Tema for nylig? Eller har du overset at Menuen bliver til 3 streger når du går mobilt? :-) Så klik på stregerne og Menuen folder sig ud, hvorefter du kan vælge f.eks. "log ind" og "log ud".

Mht. kommentarer, så burde de automatisk blive accepteret hvis brugeren der poster dem har de nødvendige rettigheder. Så hvis du er administrator på hjemmesiden, f.eks., så burde dine Indlæg og Sider blive udgivet automatisk, såvel som dine kommentarer. 

Læs mere her:

http://www.wpbeginner.com/beginners-guide/wordpress-user-roles-and-permissions/


Hvis andre end dig kommenterer, så kan du sætte tilladelser for deres muligheder for at gøre dette i kommentar-sektionen af Kontrolpanelet. 

Læs mere her:

http://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-on-how-to-moderate-comments-in-wordpress/


Du kan i øvrigt læse flere guider om Wordpress på sitet ovenfor, som er ret godt, eller stille spørgsmål til Wordpress på min hjemmeside

Bedste hilsner,

Ulrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)