Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få skrevet dine tekster hurtigt og billigt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat mig for at min bachelor i kommunikation skal bruges meget mere, og derfor er min hensigt at starte noget seriøst bijob op som kommunikations konsulent.

Da jeg er lidt "grøn" indenfor det at være selvstændig, og virkelig brænder for at komme igang, tilbyder jeg nemlig mine ydelser til en særdeles lav og attraktiv pris netop nu og resten af December. Ja, glædelig jul :) Så hvis du sidder med noget kommunikativt arbejde, som du ønsker udført, så hiv da lige fat i mig!

Jeg kan skrive tekster både på dansk og engelsk indenfor stort set ethvert emne, og altid med en alsidig og spændende formulering. Derudover kan jeg også hjælpe dig med oversættelser til/fra engelsk, transskribering, korrekturlæsning og som nævnt før, generelle skriverier. 

Mit særlige-grønne-december tilbud lyder på 20 øre/ord og et håb om at enhver opgave ligger på minimum 500 ord. Skal du have noget transskriberet eller læst korrektur, så sig til - er sikker på vi også kan finde et lækkert tilbud på det!

Fang mig her eller på mailen mariatobiasen07@gmail.com . Mine fingre kribler for at komme igang!

Venlige Julehilsner fra Maria

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Jeg synes da du skal oprette din service inde på djobs.dk - opret nogle jobs hvor du tilbyder at skrive tekster, transskribere, eller læse korrektur. Det er helt gratis at oprette jobs, og så kan du helt selv bestemme prisen - så skal vi nok gøre vores bedste for at skaffe dig nogle kunder! :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Tak for dit fif, det vil jeg da lige kigge på - som "ny" er det jo kun godt at være til stede flere steder indtil man får noget godt igang :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)