Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har fået en lillesøster ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Jeg vil da godt lige fortælle jer, at vi har fået en lillesøster.

Altså ikke sådan en af kød og blod, men en ekstra webshop Big Smile

Den nye shop sælger lækre ting til dit bad og badeværelse. Det drejer sig hovedsaligt om håndklæder og lækre sæbeprodukter.

Den nye shop hedder www.frotte.dk og hvis du bruger koden [frotte2016] så får du 10% rabat. (gælder resten af 2016)

Vi er super glade for vores nye lillesøster, og vi vil gerne have dine kommentarer til den, så vi kan rette ting i den så den bliver endnu skarpere.

Vi driver i forvejen webshoppen www.t-shirtshop.dk, hvor fokus er på salg af t-shirts, hættetrøjer og en massen andet af den slags.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Det ser ret fornugtigt ud, tillykke med det. Jeg anbefaler dog at du nederst i bunden på alle sider skriver firma-adresse, kontakt-info og cvr-nr, hvis muligt? :)

Vh,
Erdal

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop. Den er meget gennemført og man kan se i har styr på det i laver. Jeg savner noget mere info om produkterne, f.eks. kan jeg ikke se hvor store håndklæderne er, men det er nok noget der kommer.

Hvordan har i tænkt jer at skille jer ud? I er vel i konkurrence med Jysk og lignende som har billigere priser. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med jer og tillykke med barnedåben...

Jeg har lige te par ting, som i kan overveje.

1. Siden er ekstrem hvid, i hvid i hvid, hvilket gør siden meget fersk og en smule kedelig.

2. Da siden er hvid, bliver jeres produktskud af hvide produkter helt "brændt af" og til tider kan man kun se det halve af billedet.

3. Hvor er de generelle handelsbetingelser?

4. Hvad er ideen med konto, og hvad betyder det for kunden i forhold til betaling osv.

5. Har i overvejet at visse kunder smutter meget hurtigt igen, når der står noget med konto, ala "skal jeg nu til at oprette mig for at handle"??

Go vind..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side, har ikke noget i forhold til designet, men lidt input:

Der står "Cart" i stedet for "Kurv" oppe i højre hjørne.

"Yderligere information" på produktsiderne er fyldt med ting som "farve: Nej", "Manufacturer: Nej" og nogle af dem står der to gange.

Bedømmelser går jeg ud fra i arbejder på? Der er i hvert fald tomt.

Det ville være rart at kunne sortere på g/m2, farve, design og eventuelt producent.

Kommer produkterne med vaskeinstrukser? Håndklæder skal helst lægges i koldt vand i 24 timer, maskinvaskes ved 60°C og tørre før de bruges første gang. Generel information om tekstilpleje kan være godt at have.

Produktfotos er lidt kedelige, det kunne være rart at se dem foldet ud. Der er sikkert ikke mønster på, men det er rart at kunne se det hænge og ikke bare foldet i en stak.

God vind!

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Rigtig flot shop. Den er meget gennemført og man kan se i har styr på det i laver. Jeg savner noget mere info om produkterne, f.eks. kan jeg ikke se hvor store håndklæderne er, men det er nok noget der kommer.

Det arbejder vi på - Godt spottet og tak for info 

PashminaWear:
Hvordan har i tænkt jer at skille jer ud? I er vel i konkurrence med Jysk og lignende som har billigere priser. 

Verdensklasse service og rådgivning. Vi har en modeblogger som er medejer af shoppen, og hun vil beskrive, fortælle og lave videoer om de forskellige produkter. 

Se mere om hende her: www.AnneDortheAndersen.dk 

Tak for at du gav dig tid.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@Anders

Tak for dine inputs, de er super gode og ALLE vil blive kigget grundigt på. Jeg er især vild med ideen om billeder af håndklæder der hænger så man kan se mønster eller bare se det naturligt.

Tak for at du gav dig tid.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Erdal

Det arbejder vi på Smile Det skal selvfølgelig være der, men vi var vist lidt for fokuserede på at få den i luften, så det overså vi lige i farten Stick out tongue

Tak for at du gav dig tid.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fresno Bob

Tak for dine input. Alle vil blive gennemgået og jeg er sikker på at alle vil blive fulgt op på.

Tak for at du gav dig tid.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent A.:

Verdensklasse service og rådgivning. Vi har en modeblogger som er medejer af shoppen, og hun vil beskrive, fortælle og lave videoer om de forskellige produkter. 

Se mere om hende her: www.AnneDortheAndersen.dk 

Cool, det er helt sikkert vejen frem. Jeg glæder mig til at følge jer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)