Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Organo Gold succes historie :-) Hvorfor MLM er det mest retfærdige aflønnings metode/ approach ;-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej kære Aminoer..

Det er snart længe siden jeg har været herinde.. kort om mig jeg har været i MLM i 4 ud af mine 32 leveår. I marts blev jeg herinde fra dette forum kontaktet af en gut som ville introducere mig til Organo Gold. Jeg mødte aldrig personen, men for mig var det ligemeget, da Jeg meget hurtigt fik hvervet mig selv ind i denne forretning, med en masser af opsøgende arbejde og mange timers YouTube søgning.  Jeg er idag 7 måneder senere en af de førende ledere på det Skandinaviske marked, og arbejder direkte sammen med ropledere af det Europæiske marked. Det som alle skeptikere siger om vores industri er, at det er dem i toppen der tjener mest, men nej kære venner, jeg tjener mere end 4 generationere over mig.. :-) Men jeg er så også den der har arbejdet mest :-) Det som er så smukt ved denne forretning er at dit eneste mål skal være at hjælpe dit team med at tjene penge.. Jeg vil dog give skeptikerene det, at den er nemmest for dem der er med i starten i et land, for ja det har sgu været nemt :-)  Vil dog så ikke give dem ret i at man kan løbe tør for kunder, eller som jeg plejer at sige, jo når man kan gå ned i Fakta, Bilka og Brugsen og ikke kan finde en eneste kaffe, fordi Nespresso, Gevalia, Merrild osv alle er gået konkurs fordi Organo Gold har alle kunder, den dag kan det blive svært at få nye folk..  Forresten til dem der ikke ved det, så er Organo Gold i kaffe industrien.  Hvis der er en leder gemt i dig eller du allerede er i network marketing industrien, men er åben for andre veje, så skal  du altid være velkommen til at give mig et kald på tlf 42 711 911.  Idag i Danmark er vi omkring 90 personer, hvor størstedelen er centreret i Nordsjælland, Så hvis du kender nogen der drikker kaffe, ville denne mulighed måske være noget for dig?

// Jacob

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)