Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100% gratis logodesign til tre udvalgte kunder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet freelance multimediedesigner og vil gerne designe logo til tre udvalgte Amino kunder HELT GRATIS.

Det eneste jeg forventer er, at du giver mig en positiv anmeldelse her på siden, og kan anbefale mig til andre kunder, hvis du kan lide det produkt, jeg leverer til dig.

Oplys venligst virksomhedens navn, evt. tekst i logoet, hvad logoet skal bruges til, og hvornår det skal bruges.

Hvis du har en idé om, hvordan logoet skal se ud, er du mere end velkommen til at lave en beskrivelse/skitse og sende den til mig.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh

Árni Øregaard

Multimediedesigner

www.aoprojects.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arni.
Det har da bestemt interesse - Lige pt. har jeg et logo der ikke umiddelbart fortæller noget som helst om siden, det er blot et billigt masseproduceret et.

Min hjemmeside er: www.konkurrencer-nonstop.dk

Teksten i logoet bør være "Konkurrencer NONSTOP" - Evt. med et kort slogan - Må gerne indikere noget troværdighed, at det er en hjemmeside og at den indeholder mange konkurrencer

Jeg vil selvfølgelig gerne anbefale dig, hvis jeg kan lide produktet ;)

Ser frem til at høre om du vælger min side.

Mvh. Mark Källstrøm

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Árni,

Jeg ville bestemt være interesseret, da jeg mangler et logo til virksomheden Handi-IT, som er en virksomhed der arbejder med IT løsninger, men arbejder primært med handicappedes(fysisk/psykisk/kognitivt) forhold og arbejde.

Der er ikke nogen overhængende deadline, men selvfølgeligt jo hurtigere vi kan komme videre, jo bedre. Jeg har et udkast til det, som jeg kan sende til dig og vi vil selvfølgeligt gerne give positiv anmeldelse og anbefalinger. Jeg kan kontaktes på fj@handi-it.dk . Har intet site oppe endnu, da vi gerne vil tilpasse det til logoet.

Mvh

Frank Jørgensen

Handi-it ApS

Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Árni!

Jeg har sendt dig en besked!

-Simon Sørensen :-)

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi kunne godt bruge et Logo til en ny Webshop som hedder hestegrej.dk Du får helt frie hænder med logoet og emnet giver jo nærmest sig selv.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge et logo til min side billig-bredbånd.nu (siden url skal være loget, med kreativ frihed i forhold til sidens tema) Jeg tænker noget simpelt og moderne - har derudover 2 andre sider der ligner den MEGET, bare med andre domæner og farvetemaer og derfor kunne opgaven gå ud på at skabe et logo der giver genkeldeigehed på tværs af de 3 sider. 

Send mig gerne en PM, hvis det kunne være noget :-)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NetGuru89

De tre udvalgte kunder er desværre fundet. Du er dog mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du ønker at få lavet et logo mod betaling.

mvh

Árni Øregaard

Multimediedesigner

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Champ

Vil du lave en god en for mig og jeg vil også skrive det inde på min Linkedin profil,hvor jeg har over 1000 kontakter

hilsen

Roberto

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)